جواد نکونام

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه گفته می‌شود برای بازیکنان سقف قرارداد تعیین شده، گفت: با این حرف‌ها می‌خواهند به ما ضربه بزنند.

به گزارش ایراسین، جواد نکونام در حاشیه اولین تمرین استقلال برای حضور در لیگ بیست‌وسوم گفت: ابتدا دوست دارم از هواداران تشکر کنم که از روز اول تا امروز که شروع تمرینات ما است همیشه لطف داشتند و حمایت کردند. خداراشکر می‌کنم که چنین هوادارانی داریم که از ما حمایت می‌کنند تا در ادامه راه موفق باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که هدفش با استقلال چیست، گفت: هدف همه مشخص است. همه تیم‌ها برای قهرمانی می‌جنگند تا جام بدست بیاورند. ما هم مثل همه برای موفقیت می‌جنگیم. امروز کارمان شروع شد و تا روز آخر می‌جنگیم و برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

سرمربی استقلال درباره احتمال حضور مجید حسینی در استقلال عنوان کرد: من اسمی از بازیکن نمی‌آورم ولی در حال صحبت کردن هستیم تا بتوانیم بازیکنان مدنظرمان را به خدمت بگیریم.

نکونام در واکنش به اینکه هواداران برای آمدنش به استقلال از او حمایت کردند و آیا فکر می‌کند در استقلال هم مثل تیم ملی بتواند رکورد بزند و مدت طولانی در این تیم بماند، گفت: روزی که فوتبال ملی را شروع کردم به فکر رکورد نبودم و این رکوردها در ادامه راه به وجود آمد. در استقلال هم تلاش می‌کنم که در برنامه ۲ ساله‌ای که دارم حداکثر موفقیت را به دست بیاورم.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود از روند نقل و انتقالات رضایت ندارد، گفت: نه این‌طور نیست، من خیلی راحت و شفاف می‌گویم. باید بهترین نقل و انتقالات را داشته باشیم و بهترین بازیکنان را جذب کنیم چون هواداران از من توقع دارند. باید بهترین نفرات را بگیریم تا در طول فصل بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که در تیم کمبودی حس کرده است، اظهار داشت: کمبودها در مسیرمان مشخص می‌شود. ۳۵ روز تا شروع لیگ داریم و این چیزی نیست که یک ساعته بخواهم بگویم. در این چند روز باید برنامه‌های‌مان را پیش ببریم.

نکونام: هدف ما هم در استقلال جام گرفتن است/ استقلال هم سقف قرارداد ندارد

«چه تعداد بازیکن قرار است از استقلال جدا شوند و چه بازیکنانی اضافه می‌شوند»؟ نکونام در این باره عنوان کرد: هر بازیکنی که جذب کنیم نسبت به آن خروجی داریم. همه بازیکنان امروز هستند. باید اول بازیکنان ورودی‌مان را بگیریم و بعد از آن درباره خروجی‌ها تصمیم خواهیم گرفت.

وی در واکنش به اینکه خیلی از هواداران از عملکرد سیدحسین حسینی ناراحت هستند، گفت: سعی می‌کنم بهترین تصمیم را برای تیمم و بازیکن بگیرم تا به موفقیت برسیم. در تمام پست‌ها در حال برنامه‌ریزی هستیم تا بهترین نفرات را جذب کنیم.

سرمربی استقلال درخصوص اینکه برخی از تیم‌های رقیب مثل سپاهان و تراکتور نقل و انتقالات را زودتر شروع و بعضی از بازیکنان مدنظر او را جذب کردند، فکر نمی‌کند تعلل استقلال به ضرر تیم تمام شود؟ گفت: خیلی از تیم‌ها از سال گذشته شروع و یا با بازیکنان‌شان تمدید کردند و یا بازیکن جدید گرفتند. نکته مهم این است که می‌گویند استقلال سقف قرارداد دارد. نه؛ این مسائل برای این است که به استقلال ضربه بزنند، تیم‌هایی که الان در حال بازیکن گرفتن هستند این اتفاقات را رعایت نمی‌کنند. این مسائل برای ضربه زدن به تیم ما است که نتوانیم نفرات مدنظرمان را بگیریم. همه باشگاه‌ها حق دارند بهترین نفرات را بگیرند ولی کسی باعث این نشود که تیم ما ضربه بخورد. اینجا وظیفه دارم که از تیمم دفاع کنم. حرف‌هایی که در بیرون زده می‌شود برای بیرون است.

نکونام در پاسخ به این سؤال که مدیران قول دادند که نفرات مدنظرش جذب شوند؟ گفت: یکسری از بازیکنان را صحبت کردم ولی ایران نمی‌آیند که بازی کنند. یکسری از بازیکنان هم ما باید جذب کنیم و به باشگاه اعلام کردم و باشگاه هم این آمادگی را دارد که جذب‌شان کنند. برخی صحبت‌ها هست که باعث می‌شود این بازیکنان از ما دور شوند. تا ما با یک بازیکن صحبت می‌کنیم سریع دوستان می‌آیند و صحبت می‌کنند و یکسری از حرف‌ها به وجود می‌آید تا بازیکن از ما دور شود ولی ما سعی می‌کنیم بهترین بازیکنان و نفراتی که مدنظرمان هست را بگیریم.

وی درباره اینکه استقلال مشکل مالی دارد که نقل و انتقالات تیم عقب افتاده است؟ خاطرنشان کرد: هنوز هیچ بازیکنی نگرفته‌ایم و در حال صحبت با بازیکنان هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =