• ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
  • کد خبر: 39502
  • readingTime: ۱ دقیقه
بدهی خارجی دلار ارز

روز گذشته قیمت دلار با نوسان محدود کاهشی در کانال ۴۹ هزار تومانی ماند. این اسکناس فعلا در محاصره سیگنال‌های بازارساز قرار گرفته و در حال درجا زدن در محدوده مشخصی است.

به گزارش ایراسین بهنقل از تجارت نیوز، قیمت دلار امروز نیز در همان کانال ۴۹ هزار تومانی در نوسان بود و در حدود ۳۰۰ تومان کاهش قیمت داشت. این بازار فعلا در محاصره سیاست‌های بازارساز و اخباری که به بازارهای مالی سیگنال‌ می‌دهد قرار گرفته است.

عید قربان در پیش است و بازار هرات و برخی بازارهای مجاور نیز نیمه‌تعطیل هستند. معامله‌گران بازار ارز روند خرید و فروش را ناپایدار و بازیگران ارزی بازار غیررسمی را سردرگم می‌دانند.

قیمت نرخ‌های مختلف

دیروز دوشنبه ۵ تیرماه اسکناس دلار در سایت بازار متشکل ارزی با قیمت ۴۱ هزار و ۲۸۴ تومان معامله شد. دلار حواله نیز با رقم ۳۷ هزار و ۵۳۱ تومان عرضه شد. قیمت‌های ارائه شده در سایت بازار متشکل ارزی نسبت به روز یکشنبه تغییری نداشت.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.
قیمت ارزهای موثر

روز دوشنبه اسکناس یورو در بازار آزاد با کاهش محدود کمتر از ۱۰۰ تومانی همراه بود و با قیمت ۵۴ هزار و ۳۷۱ تومان معامله شد. قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی با قیمت ۴۴ هزار و ۹۲۹ تومان رسید و یک پله به عقب برگشت. یوروی حواله نیز با قیمت ۴۰ هزار و ۸۴۴ تومان عرضه شد.

پنجم تیرماه قیمت درهم در بازار آزاد با رقم ۱۳ هزار و ۵۹۰ تومان معامله شد و کاهش ۲۰۰ تومانی داشت. در سایت بازار متشکل ارزی حواله درهم با قیمت ۱۰ هزار و ۲۱۹ تومان مبادله شد. اسکناس درهم نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۱ تومان عرضه شد و نسبت به روز یکشنبه تغییر قیمتی نداشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =