• ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
  • کد خبر: 39259
  • readingTime: ۱ دقیقه
مراسم معارفه جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال این وعده را به هواداران استقلال داد که تا جایی که می‌تواند برای بزرگی نام این تیم تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جواد نکونام در جلسه معارفه خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: خیلی ممنون از اینکه اینجا حضور دارید. تشکر ویژه‌ای از کریمی می‌کنم که در این مدت زحمت زیادی کشید. علی امیری (معاون باشگاه) هم سال‌ها کنارش بودیم و در این مدت کنار من بود. باید از حمایت‌های او هم تشکر کنم. از هواداران استقلال تشکر می‌کنم که مانند من هوادار بودند، هستند و تا روز آخر خواهند بود. در این مدت خیلی به من لطف داشتند.

«ای کاش می‌شد به‌صورت انفرادی از همه هواداران تشکر کنم.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: دست هواداران را می‌فشارم و به آنها قول می‌دهم تا جایی که می‌توانم، برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم. حضور در این تیم باعث افتخار من است.

سرمربی جدید استقلال در ادامه تصریح کرد: از همه پیشکسوتان و بزرگان باشگاه بزرگ استقلال اجازه می‌گیرم؛ از جمله پرویز مظلومی عزیز که او را یکی از اسطوره‌های بزرگ اخلاقی و فنی باشگاه استقلال می‌دانیم. از پدرم تشکر می‌کنم که ما را استقلالی کرد و به وجود او افتخار می‌کنم. خوشحالم در باشگاه بزرگ استقلال هستم و امیدوارم کنار هم بتوانیم با هواداران روزهای خوبی را رقم بزنیم.

نکونام ضمن تشکر مجدد از هواداران استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم بهترین عملکرد و کارنامه را داشته باشیم که باعث افتخار هواداران باشد. قول می‌دهم ان‌شاءالله در پایان سال، فصل خیلی خوب و خوشحال‌کننده‌ای برای هواداران داشته باشم. تنها کاری که می‌توانم انجام بدهم، این است که از هواداران تشکر کنم و به آنها بگویم که در پایان فصل بتوانیم خوشحال باشیم،‌ کنار هم جشن بگیریم و شادی کنیم که آرزوی همه ما برای استقلال است.

وی با بیان اینکه نمی‌تواند پاسخگوی سؤالات خبرنگاران باشد، عنوان کرد: شرایط به گونه‌ای نیست که مانند یک نشست خبری صحبت کنیم، اما برنامه‌ای تدارک دیده می‌شود که خدمت همه دوستان باشم و به همه سؤالات پاسخ بدهم. حتی پسر کوچک من در استقلال هم درگیر مسائل بود. امیدوارم این چند روز سخت را که هواداران، مدیریت باشگاه، من و خانواده‌ام با آن درگیر شده بودیم، به خوبی و خوشی فراموش کنیم و به موفقیت برسیم.

نکونام: حضور در استقلال برای من افتخار است/ پدرم ما را استقلالی کرد

نکونام: حضور در استقلال برای من افتخار است/ پدرم ما را استقلالی کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =