• ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
  • کد خبر: 39218
  • readingTime: ۱ دقیقه
دلار

دیروز قیمت دلار نوسان محدود افزایشی داشت. این اسکناس در هفته‌های گذشته در روند خنثی قرار دارد و همین موضوع معامله‌گران بازار ارز را نسبت به مبادله دلسرد کرده است.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، قیمت دلار روز گذشته در کانال ۴۸ هزار تومانی ماند و نوسان محدود افزایشی داشت. این اسکناس در روزهای گذشته گام‌های کاهشی بلندتری نسبت به رشد قیمت داشته است.

دیروز قیمت دلار پس از سه روز کاهش، با نوسان افزایشی محدود در کانال ۴۸ هزار تومانی بسته شد. این اسکناس روند باثباتی داشت و با قیمت ۴۸ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد.

قیمت نرخ‌های مختلف

دیروز سه‌شنبه ۳۰ خردادماه، قیمت دلار در مرکز مبادله طلا و ارز کاهش محدودی داشت. اسکناس دلار در سایت بازار متشکل ارزی با قیمت ۴۱ هزار و ۳۰۴ تومان معامله شد. دلار حواله نیز با رقم ۳۷ هزار و ۵۴۹ تومان عرضه شد.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.
قیمت ارزهای موثر

دیروز اسکناس یورو در بازار آزاد با افزایش ۲۵۰ تومانی به قیمت ۵۳ هزار و ۴۱۲ تومان معامله شد. قیمت اسکناس یورو دیروز کاهش ۱۲۰ تومانی داشت با قیمت ۴۵ هزار و ۱۱۳ تومان رسید. یوروی حواله نیز با قیمت ۴۱ هزار و ۱۲ تومان عرضه شد و ۱۰۰ تومان ارزان شد.

دیروز قیمت درهم در بازار آزاد با رقم ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد و افزایش ۸۰ تومانی داشت. در سایت بازار متشکل ارزی حواله درهم با قیمت ۱۰ هزار و ۲۲۴ تومان مبادله شد. اسکناس درهم نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۷ تومان عرضه شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =