مجمع عمومی عادی سالیانه فولاد متیل

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد متیل (سهامی خاص) برای دوره منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ با حضور رئیس، اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل و همچنین ۱۰۰ درصد سهامداران ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ در محل شرکت فولاد متیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد متیل (سهامی خاص) با حضور رئیس، اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل شرکت و با حضور ۱۰۰ درصدی سهامداران از شرکت‌های فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه‌گذاری توکافولاد، صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان، فلز تدارک فولاد مبارکه و شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک) ۲۹ خردادماه برگزار شد.

عباس اکبری محمدی، معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد متیل برای دوره منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ اظهار کرد: شرکت فولاد متیل به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه فولاد مبارکه که درزمینهٔ توزیع و فروش محصولات فولادی فعالیت دارد، طی سالی که گذشت توانست سودسازی قابل قبولی برای گروه محقق کند که نشان از روند رو به رشد این هلدینگ و تغییر رویکرد مدیریتی فولاد متیل در سال ۱۴۰۱ دارد.

عباس اکبری محمدی در ادامه بررسی عملکرد سالیانه شرکت فولاد متیل تأکید کرد که لازم است تمامی ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فولاد متیل در فرآیند تولید واردشده و ارزش‌افزوده ایجاد کنند؛ چراکه این شرکت‌ها بخشی از سرمایه موجود در گروه هستند که لازم است در مسیر کسب‌وکار اصلی شرکت‌ها قرار بگیرند. امیدواریم این اقدامات در سال آینده در دستور کار شرکت‌ها قرار بگیرد.

معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه ضمن تشکر از هلدینگ فولاد متیل به دلیل سودسازی صورت گرفته، ضمن تصویب صورت‌های مالی شرکت فولاد متیل و تقسیم سود ۱۰ درصدی به سهامداران، نسبت به ادامه روند روبه رشد فولاد متیل در جهت تحقق اهداف و مأموریت تعریف‌شده از سوی فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۲ ابراز امیدواری کرد.

رضا حیدری، مدیرعامل شرکت فولاد متیل و سرپرست معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه  هم در این مجمع پیرامون طرح‌های توسعه‌ای فولاد متیل تصریح کرد: اکنون ۱۵ طرح توسعه‌ای درزمینهٔ کسب‌وکار جدید و حوزه فعالیت فعلی شرکت‌ها در بخش فروش و توزیع محصولات فولادی در دستور کار داریم.

وی تصریح کرد: پشتیبانی مؤثر از زنجیره ارزش گروه فولاد مبارکه و ارزش افزایی برای سایر ذی‌نفعان از طریق تأمین مواد اولیه موردنیاز گروه، تولید محصولات پایین‌دست صنعت فولاد و بازاریابی و فروش محصولات فولادی به صنایع پایین‌دست را مأموریت شرکت فولاد متیل می‌دانیم.

سرپرست معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه تکمیل کرد: چشم‌انداز هلدینگ فولاد متیل تحقق درآمدزایی عملیاتی به میزان ۷۰ همت و تبدیل‌شدن به یکی از ۹۰ شرکت برتر کشور تا سال ۱۴۰۵ است.

رضا حیدری همچنین عنوان کرد: ضرورت دارد مراکز خدماتی هلدینگ فولاد علاوه بر ارائه خدمات و فروش محصولات فولاد مبارکه به تعریف فعالیت‌های تازه متعهد شوند؛ تاکنون نیز برخی مراکز خدماتی نظیر شرکت آهن و فولاد توس و همچنین شرکت فولاد درخشان اراک چنین اقداماتی صورت گرفته و افزایش سود عملیاتی را نسبت به دیگر مراکز خدماتی به ارمغان آورده است.

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل افزود: در دوره تازه مدیریت فولاد مبارکه و فولاد متیل، ۲ اصل مهم شفافیت و توسعه به‌عنوان عناصر کلیدی دنبال می‌شود؛ خوشبختانه با اعتماد مدیرعامل محترم شرکت فولاد مبارکه به شرکت فولاد متیل و تیم حاضر در این مجموعه، موفق شدیم بسیار قوی و مستحکم در مسیر رشد و توسعه حرکت کرده و تغییراتی را در راستای پیاده‌سازی استانداردهای تعیین‌شده ایجاد کنیم.

در پایان این مجمع تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ قانون تجارت و تقسیم سود به میزان ۱۰ درصد صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =