• ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
  • کد خبر: 39114
  • readingTime: ۱ دقیقه
کیلیان امباپه

کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی می‌گوید فعلا در پاریس می‌ماند و باشگاه نگران است که او را در نهایت به رایگان از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، کیلیان امباپه در نامه‌ای گفته بود که بند موجود در قراردادش مبنی بر ماندن در پاری‌سن‌ژرمن تا سال ۲۰۲۵ را فعال نمی‌کند، و با این حرف باعث شد که وضعیت او تغییر غیرمنتظره‌ای پیدا کند، زیرا اگر این بند را فعال نکند در سال ۲۰۲۴ تبدیل به بازیکن آزاد می‌شود و این برای پاری‌سن‌ژرمن فاجعه‌بار خواهد بود و آنها اصلا نمی‌خواهند که ستاره بزرگ تیمشان بدون هیچ پولی از باشگاه جدا شود.

در مواجهه با این سناریو که هیچ باشگاهی هرگز دلش نمی‌خواهد دچارش شود، پی‌اس‌جی به سرعت به دنبال راه چاره است تا آتش برپا شده در پاریس را خاموش کند. طبق گزارش روزنامه انگلیسی «تایمز»، باشگاه فرانسوی به این بازیکن اولتیماتوم داده تا این بند را امضا کند.

از جمله شروط پیشنهادی پاری‌سن‌ژرمن این است که امباپه در صورت امضا، بتواند در سال ۲۰۲۴ با مبلغی که حداقل از ۱۰۰ میلیون یورو شروع می‌شود به باشگاه مورد علاقه خود برود. به این ترتیب، پاری‌سن‌ژرمن اطمینان حاصل می‌کند که اگر بازیکن بخواهد جدا شود، این کار را رایگان و بدون گذاشتن پول در خزانه باشگاه انجام ندهد.

اگر امباپه نپذیرد باشگاه هرکاری خواهد کرد تا او را همین تابستان بفروشد تا از بلاتکلیفی و عذاب در طول فصل جلوگیری کند. کشمکش بزرگی بین امباپه و باشگاه به وجود آمده و این بازیکن بار دیگر اطمینان داده که فصل آینده را در پاری‌سن‌ژرمن خواهد ماند و احتمال جدایی در این پنجره تابستانی را رد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =