حمید علی آبادیان

مدیر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: فولاد مبارکه به جهت تجارب ارزنده و دستاوردها، می‌تواند به‌عنوان الگویی برای سرعت بخشیدن به برنامه‌ها در حوزه معدن و صنایع معدنی باشد تا بتوان با تحقق این مهم، همگرایی در مسیر توسعه را کلید زد.

به گزارش ایراسین، حمید علی‌آبادیان، مدیر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با ارسال نامه‌ای خطاب به محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه، از عملکرد این شرکت و نقش‌آفرینی آن در تحقق فرامین و راهبردهای مقام معظم رهبری با تمرکز بر «جهش تولید» و پیشرفت کشور قدردانی کرد. متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس براتی
مدیر محترم روابط عمومی فولاد مبارکه

بدین وسیله مراتب سپاس خود از تلاش‌ها و زحمات بی‌دریغ و مستمر خانواده بزرگ فولاد مبارکه که در جهت تحقق فرامین و راهبردهای مقام معظم رهبری با تمرکز بر «جهش تولید» و پیشرفت کشور است را اعلام می‌دارم.

گزارش عملکرد شرکت فولاد مبارکه در حوزه‌های مختلف همچون تولید، صادرات، بومی‌سازی، اشتغال‌زایی و... نه‌تنها حاکی از ثبت دستاوردهای مثال‌زدنی در اقتصاد کشور است بلکه خبر از خوشنامی این شرکت فولادساز در صنعت فولاد جهان می‌دهد.

بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی دنیا، بزرگترین تولیدکننده ورق‌های فولادی تخت در غرب آسیا و شمال آفریقا، بزرگترین تولیدکننده فولاد ایران و... همگی گواه این ادعاست و جهت‌گیری این مجموعه در توسعه کمّی و کیفی زنجیره فولاد به درستی بیانگر شعار «فولاد مبارکه؛ مسیری ماندگار برای خلق آینده‌ای بهتر» است.

امید است در سایه نگاه پُرمِهر پروردگار، شاهد موفقیت و سربلندی بیش از پیش و ثبت رکوردهای تولید و صادرات این فولادساز باشیم و این الگوی «رشد تولید» در کشور، پروژه‌های توسعه‌ای خود را به سرانجام برساند.

فولاد مبارکه به جهت تجارب ارزنده و دستاوردها، می‌تواند به‌عنوان الگویی برای سرعت بخشیدن به برنامه‌ها در حوزه معدن و صنایع معدنی باشد تا بتوان با تحقق این مهم، همگرایی در مسیر توسعه را کلید زد.

به نمایندگی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) که رسالت خود را بر پایه حمایت و توسعه شرکت‌های معدن و صنایع معدنی بنا نهاده، برای همه مدیران و کارکنان شرکت فولاد مبارکه توفیق استمرار خدمت‌گذاری و سلامتی دارم.

حمید علی آبادیان، مدیر روابط عمومی ایمیدرو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =