بیمه سلامت

با راه اندازی پنل نظارت هوشمند سازمان بیمه سلامت ایران، صدور و تمدید کلیه مراکز طرف قرارداد این سازمان غیر حضوری شد.

به گزارش ایراسین، محمدحسین صفاری مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان، در این خصوص گفت: سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان یک سازمان پیشگام در جهت تحقق دولت الکترونیک، پس از اجرای موفق طرح نسخه نویسی الکترونیک، فرآیند الکترونیکی سازی قرارداد های خود را به اجرا در آورد.

وی گفت: در پنل نظارت هوشمند، کلیه شرکای کاری سازمان (اعم از پزشکان، مراکز درمانی، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، رادیولوژی ها و...) امکان ثبت قرارداد، تمدید و یا فسخ قرارداد را کاملا به صورت غیرحضوری خواهند داشت.

صفاری افزود: در این پنل امکان استعلام مشخصات هویتی از سازمان ثبت احوال، استعلام شبای بانکی از شبکه بانکی و انطباق کدملی متقاضی با شماره همراه اعلامی به صورت آنلاین وجود دارد.

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان خاطرنشان کرد: کلیه فرآیندهای مذکور در این سامانه به مدت یک روز انجام شده است و هیچ نیازی به مراجعه حضوری شریک کاری به ادارات بیمه سلامت نمی باشد.

صفاری اجرای موفق طرح نسخه نویسی الکترونیک و جمع آوری داده های شرکای کاری سازمان را پایه و مقدمه اجرای این طرح بزرگ دانست و گفت: با اجرای این طرح ها؛ سازمان بیمه سلامت با سرعت و بیش از پیش به اجرای کامل دولت الکترونیک نزدیک می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =