سید حسام الدین پورعباسی

سید حسام الدین پورعباسی، معاون امور سرمایه گذاری و شرکت‌های بانک کشاورزی گفت: بانک کشاورزی در تلاش است تا با کمک بانک مرکزی، مجلس و نهادهای مربوطه قوانین و مقررات سنگین و محدودکننده دولتی را منعطف کند تا بار سنگین خرید تضمینی محصولات کشاورزی را از دوش دولت بردارد و این امر را به سمت سرمایه بخش خصوصی هدایت نماید.

سید حسام الدین پورعباسی، معاون امور سرمایه گذاری و شرکت‌های بانک کشاورزی و رئیس هیات مدیره شرکت واسپاری مهر بانک کشاوری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: بانک کشاورزی به عنوان یک بانک توسعه‌ای با رسالت حاکمیتی، بالغ بر ۹۰ درصد تامین مالی کشاورزی ایران را بر عهده دارد.

وی افزود: علی رغم اینکه صنعت کشاورزی یک سوم اقتصاد کشور را تشکیل می‌دهد، ‌ متاسفانه نهادهای تخصصی بخش کشاورزی در بازار سرمایه تعریف نشده‌ است؛ ابزارهای تخصصی این حوزه مانند اوراق سلف یا اوراق گام بانک کشاورزی نیز چندان شناخته شده نیستند.

پورعباسی تکمیل کرد: بانک کشاورزی در تلاش است تا با کمک بانک مرکزی، مجلس و نهادهای مربوطه قوانین و مقررات سنگین و محدودکننده دولتی را منعطف کند تا بتواند ضمن تعریف محصولات بینابینی در بازارهای مالی، بار سنگین خرید تضمینی محصولات کشاورزی را از دوش دولت بردارد و این امر را به سمت سرمایه بخش خصوصی هدایت نماید.

معاون امور سرمایه گذاری و شرکت‌های بانک کشاورزی تصریح کرد: مجتمع فولاد مبارکه اصفهان باعث غرور و افتخار ملی است و از جمله صنایع پر افتخار، استراتژیک و پیشران در کشور و در عرصه جهانی محسوب می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =