• ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
  • کد خبر: 38427
  • readingTime: ۲ دقیقه

ایراسین بررسی‌ می‌کند:

ثبات نسبی در بازار کریپتو

کدام شت‌کوین‌ها بیشترین بازدهی را به ثبت رساندند؟
کریپتو

رشد کمتر از ۲ درصدی قیمت بیت‌کوین در طول هفته‌ گذشته باعث شد تا بازار رمزارزها روزهای متعادلی را پشت سر بگذارد به صورتی که از ۱۰۰ رمز ارزبرتر بازار از نظر حجم، ۵۷ مورد بازدهی هفتگی مثبتی داشتند و ۴۳ مورد منفی بودند. ضمن اینکه رمزارزی به نام ترامپ بیش از ۱۰۰ درصد رشد کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بازار رمزارزها در هفته‌ دوم خرداد روزهای متعادلی را سپری کرد. بیت‌کوین ۱.۷ درصد و اتریوم ۴ درصد رشد کردند تا در ثبات نسبی قیمت بیت‌کوین، خریداران میل بیشتری به سرمایه‌گذاری روی آلت‌کوین‌ها داشته باشند. با این وجود این هفته بازار شاهد یک آلت‌سیزن تمام عیار نبود زیرا از ۱۰۰ رمز ارز برتر بازار از نظر حجم، ۵۷ مورد بازدهی مثبت داشتند و ۴۳ مورد منفی بودند.

ثبات نسبی در بازار کریپتو

برآیند کلی صد رمزارز برتر بازار نشان می‌دهد بازار رمزارزها هفته گذشته متعادل و رو به صعود بود.

نیمه سبز بازار

تعادل بازار رمزارزها در طول هفته‌ گذشته رنگ و بوی صعودی می‌داد به همین دلیل تعداد رمزارزهایی با بازدهی بالاتر از ۱۰ درصد زیاد بود. رمز ارز INJ با ثبت بازدهی بالاتر از ۲۰ درصد به عنوان پربازده‌ترین رمزارز هفته نام گرفت. روند قیمتی این رمز ارز در طول هفته‌های گذشته مثبت بود.

ثبات نسبی در بازار کریپتو

توکن کیک وابسته به صرافی پن‌کیک‌سواپ بازدهی بالایی در طول هفته‌گذشته ثبت کرد. قیمت این توکن در بازار صعودی به بیش از ۴۰ دلار رسیده بود و امروز با وجود رشد هفته‌ قبل کمتر از ۲ دلار است.

نیمه قرمز بازار

میم‌کوین PEPE با ریزش قیمت حدود ۱۵ درصدی پرچم‌دار نیمه قرمز بازار رمزارزها بود. PEPE در طول هفته‌های گذشته با پامپ قیمتی سنگین توجه سرمایه‌گذاران خرد را جذب کرده‌ بود ولی پس از آن خیلی سریع ریزشی شد. برخلاف ادعای برخی از سوءاستفاده‌گران میم‌کوین PEPE امکان رشد سنگین و یا رسیدن به قیمت حتی ۱ سنت را نیز ندارد، زیرا در این صورت حجم بازار PEPE چند برابر بیت‌کوین خواهد شد.

ثبات نسبی در بازار کریپتو

ترامپ، حاشیه ساز کریپتو

رمزارزی به نام Trump Inu بیش از ۱۰۰ درصد رشد کرد و اکنون قیمت هر توکن آن برابر با ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۲۵۹ دلار است. فعالان بازار به امثال این توکن "شت‌کوین" می‌گویند و رمز ارز ترامپ تمام ویژگی‌های یک شت کوین را دارد با این حال رشد قیمت آن در طول هفته‌ گذشته بالا بود.

ثبات نسبی در بازار کریپتو

باید در نظر داشت شت‌کوین ترامپ شبیه پروژه‌های کلاهبرداری است و سرمایه‌گذاری در آن ریسک به شدت بالایی دارد.

کریپتو به روایت شاخص‌ها

داده‌های شبکه و موجودی صرافی‌ها در کریپتو به مرحله جذابی رسیده‌است. شرایط این داده‌ها به چند ماه قبل از شروع روندهای صعودی قبلی کریپتو شباهت دارد و با توجه به نزدیک‌ بودن هاوینگ بیت‌کوین احتمالا کریپتو آماده روند صعودی جدیدی خواهد شد. البته دامیننس بیت‌کوین و دامیننس تتر نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند به جای رمزارز پول نقد داشته‌ باشند ولی شاخص‌های توتال آغاز موج صعودی را تایید می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =