خبرنگاران

بازی فینال لیگ برتر هندبال بین تیم‌های سپاهان اصفهان و شهیدشاملی کازرون با حواشی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم هندبال سپاهان در بازی برگشت فینال لیگ برتر به مصاف نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون رفت و در پایان عنوان قهرمانی را به دست آورد.

این بازی اما آبستن حواشی زیادی بود، در ابتدا از ورود خبرنگاران خانم اصفهانی که برای پوشش این دیدار به تهران سفر کرده‌اند، جلوگیری به عمل آمد، این اتفاق در حالی رخ داد که خبرنگاران خانم تهرانی به راحتی وارد سالن فدراسیون هندبال شدند.

از طرفی دیگر در پایان نیمه نخست و در حالی که بازیکنان سپاهان در حال ورود به رختکن بودند، مورد حمله هواداران شهیدشاملی قرار گرفتند، هواداران این تیم با پرتاب بطری و فحاشی باعث ایجاد درگیری بین دو تیم شدند؛ همچنین بازیکنان شهیدشاملی نیز به سمت هواداران سپاهان بطری پرتاب کرده و به آن‌ها فحاشی کردند.

در پایان بازی نیز، هواداران شهیدشاملی که قهرمانی را از دست رفته دیده بودند، این بار به هواداران سپاهانی حاضر در سالن بازی حمله‌ور شدند، همچنین با پرتاب سنگ و شکستن شیشه‌های سالن بازی در سمتی که هواداران سپاهان حضور داشتند، باعث مصدومیت چند هوادار شدند.

مسئولین برگزاری و تامین امنیت سالن در این دیدار با رفتار دوگانه نسبت به خبرنگاران اصفهانی و تهرانی و تیم و هواداران شهیدشاملی با حمله به بازیکنان و هواداران سپاهان، بازنده‌های فینال لیگ برتر هندبال بودند.

حمله به بازیکنان و هواداران سپاهان/ خبرنگاران اصفهانی را به سالن راه ندادند

حمله به بازیکنان و هواداران سپاهان/ خبرنگاران اصفهانی را به سالن راه ندادند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =