پرسپولیس - گل گهر

با برتری پرسپولیس و استقلال مقابل گل‌گهر و مس رفسنجان، سرخ‌ها صدرنشین ماندند و آرزوی قهرمانی آبی‌ها تبدیل به حسرت شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم پرسپولیس امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از هفته بیست و نهم در ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه ۴-۰ به سود پرسپولیس پایان رسید.

گل‌های پرسپولیس را در این دیدار مهدی ترابی در دقایق ۲۴، ۳۳ و ۴۹ و سعید صادقی در دقیقه ۴۵ به ثمر رساندند.

پرسپولیس با این پیروزی ۶۳ امتیازی شد تا یک هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر همچنان صدرنشین و مدعی اصلی قهرمانی باشد. تیم گل گهر نیز با این نتیجه ۴۵ امتیازی باقی ماند و از رده ششم تکان نخورد.

پیروزی پرسپولیس و استقلال در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر/ فرمان قهرمانی دست سرخ‌ها

از هفته بیست و نهم لیگ برتر استقلال در رفسنجان به مصاف مس رفت و موفق شد با نتیجه ۲-۱ این تیم را شکست دهد. استقلال در حالی مقابل مس به پیروزی رسید که مقابل این تیم عقب افتاد اما با کامبک توانست ۳ امتیاز را از آن خود کند.

در دقیقه ۷۴ سیدمهدی حسینی با استفاده از غفلت عارف غلامی به دروازه سیدحسین حسینی نزدیک شد و روی اشتباه دروازه‌بان و مدافع آبی‌ها، موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. ارسال روی دروازه مس رفسنجان در دقیقه ۷۷ با ضربه سر مرادمند مدافع پیش تاخته استقلال همراه شد تا نتیجه بازی به تساوی کشیده شود. حرکت انفرادی قایدی در دقیقه ۸۱ و نفوذ او به ۱۸ قدم حریف، با ارسال زمینی و کوتاه او همراه شد تا محبی بتواند گل دوم آبی‌ها را به ثمر برساند.

استقلال با این برد ۵۹ امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت، اما شانس قهرمانی آبی‌ها از بین رفت. مس رفسنجان هم با ۴۶ امتیاز تیم پنجم جدول است.

پیروزی پرسپولیس و استقلال در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر/ فرمان قهرمانی دست سرخ‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =