کیروس استنلی

تیم فوتبال سپاهان برای قهرمانی در لیگ برتر علاوه بر کسب حداکثر امتیازات از بازی‌های باقی‌مانده، باید در انتظار لغزش احتمالی سرخ‌پوشان پایتخت باشد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران جمعه (۲۲ اردیبهشت ماه) با برگزاری ۸ دیدار هم‌زمان در شهرهای مختلف ایران پیگیری خواهد شد.

با کمرنگ شدن شانس استقلال برای قهرمانی، حالا رقابت اصلی میان سرخ‌پوشان تهرانی و طلایی‌پوشان اصفهانی خواهد بود؛ در اصفهان، سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان پیکانی خواهد بود که هفته گذشته تا دقیقه ۸۰ دیدار با پرسپولیس مقاومت خوبی از خود نشان داده بود و شاید اگر پنالتی بحث‌ برانگیز مسابقه نبود، حالا سپاهان به عنوان صدرنشین از پیکان پذیرایی می‌کرد.

پرسپولیس که برای سومین هفته متوالی در ورزشگاه آزادی به میدان خواهد رفت، بعد از استقلال و پیکان این بار نیز یک حریف آبی‌پوش دیگر را در پیش خواهد داشت، گل‌گهر سیرجان.

قرمزپوشان که با ۶۰ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند برای حفظ جایگاه خود راهی جز برتری مقابل شاگردان سعید الهویی ندارند؛ کاری که با توجه به انگیزه‌های گل‌گهر برای حضور در میان ۴ تیم برتر و احتمال کسب سهمیه آسیایی، کار آسانی به نظر نمی‌رسد.

یک مانع دیگر برای شاگردان یحیی گل‌محمدی حضور سپاهانی‌های پرشمار در ترکیب گل‌گهر است؛ زردپوشان سابقی که حداقل یکی از آن‌ها یعنی‌ محمدرضا حسینی در هفته‌های گذشته از انگیزه بالای خود برای کمک به قهرمانی سپاهان سخن گفته و به هم‌تیمی های سابق خود در سپاهان قول امتیاز گرفتن از پرسپولیس را داده است.

علاوه بر شماره ۱۰ سابق طلایی‌پوشان، کیروش استنلی، آرمین سهرابیان و شایان مصلح نیز سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را در کارنامه دارند، البته مصلح قبل از سپاهان در پرسپولیس نیز به میدان رفته است.ناگفته نماند که سرمربی فعلی گل‌گهر یعنی سعید الهویی نیز در سال‌های گذشته به عنوان مربی زیر نظر امیر قلعه‌نویی در سپاهان فعالیت داشته است.

با این تفاسیر زردپوشان دیار زاینده‌رود برای کسب ششمین قهرمانی لیگ برتر علاوه بر متکی بودن به تلاش خود و حمایت هواداران، گوشه چشمی نیز به تلاش یاران سابق خود در تیم گل‌گهر خواهند داشت و به نوعی سپاهانی‌های گل‌گهر تبدیل به یار سیزدهم سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =