سپاهان - ملوان

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: ما هم می‌توانیم حرف بزنیم و هوچی‌گری کنیم، می‌توانیم کارهای بقیه تیم‌ها را بکنیم اما مکتب ما مکتب شاهین است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: فکر نمی‌کنم عدالت در فوتبال باشد، ابتدای فصل می‌گویند ۲ ورزشگاه معرفی کنید و ما نقش‌جهان و فولادشهر را معرفی کردیم، پیکان ورزشگاه انقلاب کرج و پاس قوامین را معرفی کرده است.

وی ادامه داد: چه عدالتی در فوتبال است، یک سال زحمت کشیدیم و خیلی اذیت می‌شویم، فلسفه برگزاری مسابقات چی است؟ همه چیز را گردن شورای تأمین می‌اندازیم، ۲۰۰ هزار نفر را به شورای تأمین بدهیم، آن‌ها کنترل می‌کنند اما توپ را زمین یکدیگر می‌اندازیم، مگر می‌شود سازمان لیگ بازی را به ورزشگاه آزادی ببرد و الان می‌فهمیم چرا بازی‌ها همزمان شد.

فتاحی تصریح کرد: چرا آقای قنبرزاده در مورد برگزاری بازی‌ها به صورت همزمان مصاحبه کرد؟ بله سخت بود اما ما در صدر جدول می‌جنگیم و حداقل بازی ما را همزمان می‌کردید، حتی می‌خواستیم پرواز تیم را عوض کنیم؛ تو را خدا عدالت را در فوتبال برقرار کنید، ببینید چه اتفاقاتی در این هفته افتاد تماشاگران ما هزار کیلومتر به مسجدسلیمان آمدند اما شرایط سختی برای ما مهیا می‌کنند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان افزود: هفته گذشته ‌پنالتی ما را نگرفتند، پنالتی هیچ، چرا به بازیکن اخطار دادید که بازیکن ۹۰ دقیقه هول اخطار دوم را داشته باشد، در بازی با تراکتور ۲ پنالتی ما را نگرفتند، ۴ امتیاز ما را گرفتند، بازیکنان ما شرف دارند، فوتبال ارزش این اتفاقات را ندارد.

وی همچنین بیان داشت: ما هم می‌توانیم حرف بزنیم و هوچی‌گری کنیم، می‌توانیم کارهای بقیه تیم‌ها را بکنیم اما مکتب ما مکتب شاهین است، به تیم‌های شهرستانی نگاه کنید زیرا همه دارند زحمت می‌کشند، سر تا پای بازیکن ما در بازی با تراکتور لیزر بود و گفتند مانعی برای بازی نیست اما هفته گذشته برای یه لیزر بازی را متوقف کردند.

فتاحی خاطرنشان کرد: بازیکنان و باشگاه از جان مایه می‌گذارند، دلخوشی مردم فوتبال است و این دلخوشی را از مردم نگیرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =