• ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
  • کد خبر: 37024
  • readingTime: ۱ دقیقه
فقیهیان

مدیر عامل شرکت فولادسنگ مبارکه گفت: مهمترین دارایی شرکت فولاد سنگ مبارکه، سرمایه‌های انسانی آن است که موجب خلق ارزش در این شرکت می‌شوند.

مهرداد فقیهیان، مدیر عامل شرکت فولادسنگ مبارکه در گفتگو با خبرنگار ایراسین، ضمن تبریک روز جهانی کارگر به همه کارگران کشور اظهار داشت: این روز را به صورت خاص به همه کارگران و کارکنان تلاشگر شرکت فولادسنگ مبارکه تبریک می‌گویم. یکی از مهم‌ترین دارایی‌های هر شرکت، سرمایه‌های انسانی است که در شرکت فولادسنگ مبارکه نیز برپایه توانایی، دانش و شایستگی همکاران، خلق ارزش و تولید ثروت می‌کنند.

وی با اشاره به کسب رتبه خانه بهداشت این شرکت در سی‌وچهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان گفت: امروز جایزه خانه بهداشت برتر استان به همت همکاران کسب شد که این مهم محصول تلاش‌ها و اقدامات دقیق و مجاهدانه همکارانم در این بخش‌هاست؛ به ویژه در تدوین و جاری‌سازی نظام سلامت، گسترش و نوسازی خانه بهداشت و اخذ و جاری‌سازی ایزو ۴۵۰۰۱ در خصوص ایمنی و بهداشت و ایزو ۱۴۰۰۱ که در خصوص موارد الزامات زیست محیطی است. این موضوع نشان می‌دهد که اقدامات جامع میدانی، فنی و محیطی در خصوص صیانت از محیط زیست در شرکت فولاد سنگ مبارکه به خوبی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه افزود: فعالیت‌های معدنی و به‌ویژه تکالیفی که شرکت فولادسنگ در خصوص تولید مواد اولیه فولاد مبارکه بر عهده گرفته است؛ باعث می‌شود که این شرکت تلاش کند تا به عنوان یک صنعت سبز در این عرصه نکات و شاخص‌های زیست محیطی را در ترازی بالا به کار ببندد و در همین راستا با حسن نظر هیئت مدیره محترم شرکت، مبالغ زیادی در این خصوص سرمایه‌گذاری کند.

وی پیرامون برنامه‌های سال ۱۴۰۲ شرکت فولاد سنگ خاطرنشان کرد: در سال جاری هدف ما تأمین پایدار مواد اولیه فولاد مبارکه به‌ویژه ورود در حوزه سنگ آهن، کنسانتره و فرآوری هماتیت معادن رفسنجان و هرمزگان است.

فقیهیان تصریح کرد: هدف دیگر در ۱۴۰۲، حفظ شرایط تولید باتوجه به تعمیرات اساسی است که روی کوره‌های آهک در سال گذشته انجام شده است. این کوره‌ها در دنیا کم‌نظیر است و شرکت فولاد سنگ مبارکه موفق شد دانش کامل تولید و بهره‌برداری این کوره ها را بدست آورده و قطعات و تجهیزات آن را بومی‌سازی کند. امیدواریم امسال تولیدی پایدارتر از گذشته داشته باشیم تا شاهد ثبات و افزایش تولید این کوره‌ها در راستای رشد تولید در کشور باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =