• ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
  • کد خبر: 36880
  • readingTime: ۱ دقیقه
آکادمی های ورزش فولاد

جلسه راهبردی آکادمی‌های ورزشی فولاد مبارکه به‌منظور استعدادیابی و ایجاد شرایط حضور فرزندان کارکنان در تیم‌های قهرمانی و ملی برگزار شد.

به گزارش ایراسین، مجتبی لطفی، رئیس واحد امور ورزش فولاد مبارکه، ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقای سطح سلامت و رفاه کارکنان و خانواده‌های ایشان و با چشم‌انداز انتخاب و اعزام نفرات برتر آکادمی‌های ورزشی فرزندان کارکنان در رشته‌های فوتبال، شنا، والیبال، ژیمناستیک به تیم‌های قهرمانی و ملی، این جلسه روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ با حضور بیش از ۸۰ نفر از سرمربیان، مربیان، سرپرستان، تدارکات و هماهنگ‌کنندگان برگزار شد.

وی افزایش اعتمادبه‌نفس، کسب استقلال فردی، آموزش و تشویق فرزندان به کارهای گروهی، افزایش عزت‌نفس، آموزش مهارت‌های ورزشی و قهرمان‌پروری را از مهم‌ترین اهداف آکادمی استعدادیابی فرزندان کارکنان آکادمی‌های دانست.

رئیس امور ورزش فولاد مبارکه تصریح کرد: طبق راهبردهای مدیریت ارشد فولاد مبارکه، امور ورزش نیز برنامه‌ریزی هدفمند برای ارتقای سطح سلامت و شادابی کارکنان و خانواده‌های آنان را در دستور کار قرار داده است که تشکیل آکادمی‌ها یکی از این اقدامات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =