• ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
  • کد خبر: 36814
  • readingTime: ۲ دقیقه
سپاهان - ملوان

با تساوی سپاهان مقابل ملوان و برتری پرسپولیس در دربی تهران، سه هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال به اوج حساسیت خود رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، نتایج به دست آمده در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران تغییراتی در شانس قهرمانی مدعیان به وجود آورد؛ اگر تا قبل از شروع این هفته جامعه فوتبال ایران به اتفاق شانس قهرمانی سپاهان را بیش از سایر مدعیان می‌دانستند، حالا پرسپولیس با یک امتیاز اختلاف نسبت به طلایی‌ پوشان در صدر جدول قرار گرفته است تا سه هفته پایانی مسابقات با اوج حساسیت دنبال شود.

سرنوشت قهرمان در دست پیکان

پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر مهمان تیم پیکان است، مهمانی که با توجه به صحبت‌های مطرح شده به نظر می‌رسد تبدیل به یک میزبانی برای سرخ‌پوشان شود و پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان بروند، در هر صورت این دیدار برای دو مدعی دیگر یعنی سپاهان و استقلال نیز بسیار حائز اهمیت است.

از سوی دیگر پیکان پس از دیدار با پرسپولیس به اصفهان خواهد رفت تا با یکی دیگر از مدعیان قهرمانی رو به رو شود و این گونه‌ است که پیکان می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در تعیین قهرمان بیست و دومین دوره لیگ برتر داشته باشد.

از قهرمانی تا سقوط با نفتی‌ها

نفت مسجد سلیمان و نفت آبادان دو تیمی‌ هستند که علاوه بر این که در خطر سقوط قرار دارند، توانایی تغییر شانس قهرمانی مدعیان را نیز دارند.

نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و هشتم میزبان سپاهان است و نفت آبادان نیز در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلالی می‌رود که اگر چه با حضور در رده سوم جدول، به نظر می‌رسد شانس کمتری نسبت به دو مدعی دیگر دارد، اما همچنان به قهرمانی امیدوار است.

سپاهان و رویارویی با قعرنشینان

سپاهان تا پایان لیگ علاوه بر پیکان، نفت مسجد سلیمان و مس کرمان را نیز پیش روی خواهد داشت، دو تیمی که در حال حاضر به ترتیب در رده‌های شانزدهم و چهاردهم جدول قرار دارند و برای بقای خودشان هم شده رقبای سرسختی برای سپاهان خواهند بود.

پرسپولیس از هدیه سپاهان استفاده می‌کند؟

پرسپولیس که با توقف سپاهان مقابل ملوان به صدر جدول راه یافته است، در سه هفته پایانی با تیم‌های پیکان، گل‌گهر و نساجی مازندران برود که به نظر می‌رسد گل‌گهر سخت‌ترین رقیب قرمزپوشان در این سه بازی باشد.

کم‌شانس اما امیدوار

سخت‌ ترین کار برای دستیابی به جام را استقلال دارد، آبی‌پوشان پایتخت نفت‌آبادان، مس رفسنجان و تراکتور را در پیش دارند که هر کدام از این تیم‌ها به نوعی درگیر رقابت هستند، نفت آبادان برای بقا در لیگ و مس رفسنجان و تراکتور برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند.

باید منتظر ماند و دید در جذاب‌ترین سه هفته پایانی تاریخ لیگ برتر چه نتایجی رقم خواهد خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =