شرکت نورد لوله کوثر

کارخانه نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا با سه خط تولید، گسترده‌ترین بازه تولیدی لوله‌های فولادی اسپیرال را از سایز ۸ تا ۱۲۰ اینچ در اختیار دارد و در تلاش است، در سال جاری از تمام ظرفیت ۱۸۰ هزار تن تولید خود استفاده کند.

به گزارش ایراسین، هم‌زمان با ۲۵ فروردین‌ماه، روز منابع انسانی، از مدیریت و کارکنان واحد سرمایه‌های انسانی و کارکنان حفاظت فیزیکی شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ آتیه فولاد نقش‌جهان، تجلیل شد.
رفیعی‌پور علوی، مدیر سیستم‌ها و روش‌های این شرکت با بیان اینکه نیروی انسانی، حیاتی‌ترین و ارزشمندترین سرمایه سازمان‌هاست و اگر به این مسئله باور داشته باشیم، سازمانی سرشار از انرژی؛ پویا و خلاق خواهیم داشت، گفت: ثمره تلاش‌های انجام‌شده به‌زودی در خروجی شرکت بروز و ظهور خواهد یافت؛ این در حالی است که تولید باکیفیت محصولات نشان‌دهنده بهره‌مندی از نیروی متخصص و متعهد در این شرکت است.

در همین خصوص، زارعی مدیر سرمایه‌های انسانی شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا نیز با اشاره به اجرای نظام طبقه‌بندی مشاغل در سال جاری و بهره جستن از الگوی ۴p برای این موضوع افزود: با کمک مشاور متخصص و حدود یک سال تحقیق و بررسی الگوهای متفاوت، با نظر مدیریت ارشد در سال جاری سیستم ۴p اجرا و حقوق و دستمزد کارکنان به روش علمی محاسبه خواهد شد.

وی با اشاره به احداث خط سوم تولید لوله‌های فولادی از جذب نیرو در این کارخانه خبر داد و افزود: به‌منظور بهبود شرایط رفاهی همکاران نیز اقدامات مؤثری در حال انجام است.

ابراهیمیان، مدیر واحد تأمین نیز در این مراسم به زحمات کارکنان واحد حفاظت فیزیکی به‌عنوان حافظان سرمایه‌های انسانی و سرمایه‌های فیزیکی شرکت اشاره کرد و گفت: تلاش شبانه‌روزی این عزیزان در روزهای کاری و تعطیل و ایام مختلف بسیار قابل‌تقدیر است.

گفتنی است شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا با بیش از ۲۲ سال سابقه تأمین و تولید لوله‌های فولادی اسپیرال توانسته است در نقاط مختلف کشور در آبادانی ایران اسلامی ایفای نقش کند. این شرکت که جزء صادرکنندگان برتر استان در این زمینه است، به مدد کیفیت محصولات خود، در بازارهای حوزه CIS و کشورهای دیگر حضور موفقی داشته است. هم‌اکنون کارخانه نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا با سه خط تولید گسترده‌ترین بازه تولیدی لوله‌های فولادی اسپیرال را از سایز ۸ تا ۱۲۰ اینچ در اختیار دارد و با تمام توان خود تلاش می‌کند در سال جاری از تمام ظرفیت ۱۸۰ هزار تن تولید خود استفاده کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =