فاطمی امین

مدیر اجرایی انجمن پشتیبانی رفع موانع و انتقال دانش‌های نوین به تولیدکنندگان، تامین کنندگان، متخصصین، تجهیزات، ملزومات پزشکی، آزمایشگاهی، دندان‌پزشکی و دارویی ایران با ارسال نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: زمین سوخته‌ای در وزارت صمت دولت قبل به فاطمی امین تحویل شد.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، در نامه علیرضا چیذری مدیر اجرایی انجمن پشتیبانی رفع موانع و انتقال دانش‌های نوین آمده است: بسیاری از تولیدکنندگان و تامین کنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی و آزمایشگاهی و دندانپزشکی و خدمات فنی مهندسی رضایت خود را از عملکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم اعلام داشته به تلاش‌های ایشان و مجموعه معاونت تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت صمت در دولت جدید ارج می‌نهند.

نامه ادامه یافت: امید است با رای اعتماد شما نمایندگان شریف مردم ایران، فرصت ادامه توفیقات به ایشان ارائه شود. همان‌طور که آگاهید زمین سوخته‌ای که در وزارت صمت دولت یازدهم و دوازدهم به ایشان سپرده شد، زمان بیش از این مدت کوتاه برای جهت آبادانی نیاز دارد؛ لکن عملکرد فعلی ایشان مصداق تلاش در جهت بهبود و قانون گرایی است.

در بخش دیگر این نامه آمده است: لازم می‌دانیم به عرض برسانیم که تعداد واحدهای تولیدی سلامت محور از ابتدای دولت خدمتگزار از هزار و ۱۰۰ واحد فعال صنعتی به هزار و ۷۶۰ واحد افزایش یافته است و ۱۰۹ واحد تعطیل و نیمه تعطیل نیز به چرخه خدمت رسانی به بهداشت کشور بازگشته‌اند.
فاطمی امین از دولت قبل زمین سوخته تحویل گرفت/ رشد ۶۰درصدی واحدهای تولیدی سلامت محور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =