• ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
  • کد خبر: 36297
  • readingTime: ۳ دقیقه
سپاهان - مس رفسنجان

در ترکیب منتخب هفته‌ بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال با چهار سهمیه صدرنشین هستند و پرسپولیس با ۲ سهمیه در رتبه‌ دوم قرار دارد.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، هفته بیست‌و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برگزاری هشت دیدار طی ۲ روز به انجام رسید و ۲۰ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد. فقط ۳ تیم میزبان به برتری رسیدند و چهار دیدار نیز برنده نداشت تا شاهد برتری تنها یک تیم میهمان باشیم.

در ترکیب منتخب هفته شاهد حضور نمایندگان چهار تیم مختلف هستیم. سپاهان اصفهان و استقلال با چهار سهمیه صدرنشین هستند و پرسپولیس با ۲ سهمیه در رتبه‌ دوم قرار دارد.

دروازه‌بان: پیام نیازمند (سپاهان)

گلر ملی‌پوش زردپوشان اصفهانی نقش بسیار مهمی در کسب ۳ امتیاز حساس سپاهان و بازگشت این تیم به صدر جدول داشت. نیازمند با واکنش‌های خوب خود مانع از گلزنی مهاجمین مس‌رفسنجان شد تا یک کلین‌شیت دیگر را در کارنامه خود ثبت کند و تعداد آن‌ها را به عدد ۱۲ برساند. البته در این هفته حسین پورحمیدی و محسن فروزان نیز هم نمایش درخشانی داشتند و می‌توانستند در تیم منتخب باشند.

مدافعین: رامین رضاییان (سپاهان)، امیدنورافکن (سپاهان) و گئورگی گولسیانی (پرسپولیس)

رضاییان و نورافکن هر ۲ بازیکن در کسب پیروزی سپاهان نقش مهمی داشتند و رضاییان پاس گل اول این تیم را برای شهریار مغانلو ارسال کرد و در طول بازی عملکرد بسیاری خوبی داشت. نورافکن نیز توانست گل دوم تیمش را با یک شلیک پرقدرت و مهارنشدنی به ثمر برساند که بدون شک یکی از گل های دیدنی این فصل لیگ برتر است.

گولسیانی به عنوان پنالتی‌زن مطمئن سرخ‌پوشان پایتخت تبدیل شده است و در بازی مقابل مس‌کرمان موفق شد ۲ بار از روی نقطقه پنالتی دروازه آرمان شهدادنژاد را باز کند.

هافبک‌ها: سعید مهری و مهدی قایدی (استقلال)، سعید صادقی (پرسپولیس) و نوید عاشوری (گل‌گهر)

مهری رفته رفته توانست جایگاه ثابت خود را در ترکیب استقلال پیدا کند و حالا به یک مهره تاثیرگذار در خط میانی استقلال تبدیل شده است. او توانست روی ۲ گل تاثیرگذار باشد و یکی از گل‌های استقلال را در برتری پرگل برابر هوادار را به ثمر برساند.

قایدی در چند هفته گذشته با عملکرد فوق العاده‌ایی که داشته نماینده ثابت استقلال در تیم منتخب هفته بوده است. در این هفته نیز موفق ستاره اول آبی‌پوشان پایتخت در برابر هوادار بود و موفق شد یک گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کند و ۲ ضربه پنالتی نیز برای این تیم بدست بیاورد.

صادقی در بازگشت از مصدومیت دقیقا همان بازیکنی شده که هواداران این تیم انتظارش را می‌کشیدند. او توانست در بازی با مس موفق شد یک گل با نبوغ و تکنیک ویژه به ثمر رساند و فرصت به ثمر رساندن یک گل دیگر هم داشت که با بدشانسی از دستش رفت.

عاشوری سازنده هر ۲ گل گل‌گهر در مقابل فولاد خوزستان بود. پاس زیبای پشت مدافعین به قاسمی‌نژاد و ارسال کرنر روی گل دوم برای امیر جعفری توانست تعداد پاس گل‌های این بازیکن را به عدد چهار برساند تا این بازیکن تاثیر بسیار زیادی در کسب تک امتیاز گل‌گهر در مقابل فولاد داشته باشد.

مهاجم‌ها: شهریارمغانلو (سپاهان)، محمد محبی (استقلال) و پیمان رنجبری (نفت مسجد سلیمان)

مغانلو که در اوج آمادگی به سر می‌برد و به ترکیب اصلی تیم ملی هم رسیده توانست در دیدار حساس سپاهان در مقابل مس‌رفسنجان گل اول تیمش را به ثمر برساند و پاس گل دوم سپاهان را نیز به نام خود ثبت کند. مغانلو با این گل تعداد گل‌ها خود را به عدد ۹ رساند تا فاصله خود را با اسدی یازده گله در صدر جدول گلزنان لیگ برتر کمتر کند.

در روز درخشان استقلال سهم محبی از برتری ۶ گله تیمش در برابر هوادار ۲ گل بود و محبی چند فرصت خوب دیگر هم داشت که در استفاده از آنها کم دقت بود و می‌توانست آماری بهتر از ۲ گل زده در این بازی به ثبت رسانده باشد.

رنجبری با یک شوت زیبا توانست تک گل نفت مسجدسلیمان را در مقابل ذوب‌آهن به ثمر برساند تا تیمش بعد از ۲۱ هفته طمع پیروزی را بکشد و امیدهای نفت برای ماندن در لیگ زنده بماند.

سرمربی: ریکاردو ساپینتو (استقلال)

استقلال در نیمه مربیان توانست ۶ بار دروازه هوادار را باز کند تا تنها در ۴۵ دقیقه برای دربی پیش‌رو خط و نشان بکشد. تیم تحت هدایت ساپینتو در نیمه دوم علاوه بر ارائه نمایش زیبا نشان داد که برای گلزنی روی تمام نفراتش حساب کرده است حتی دروازه‌بانش. چهره تیم تحت هدایت این مربی پرتغالی نشان می‌دهد که پرسپولیس هفته آینده کار بسیار دشواری را پیش رو خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =