سپاهان - مس رفسنجان

در صورتی که سپاهان با استقلال و پرسپولیس در پایان فصل هم‌امتیاز باشد، با توجه به برتری در بازی‌های رودررو قهرمان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سپاهان ۲ بر صفر از سد مس رفسنجان گذشت، استقلال با نتیجه ۶ بر یک هوادار را درهم کوبید و پرسپولیس هم ۳ بر یک مس کرمان را برد.

نتایج هفته بیست‌وششم لیگ برتر ایران این لیگ را هیجان‌انگیزتر و حساس‌تر کرد. از طرفی بالای جدول با استقلال و سپاهان ۵۵ امتیازی و پرسپولیس ۵۴ امتیازی عجیب‌ترین جدول در آستانه ۴ هفته مانده به پایان فصل شد.

با اعلام سازمان لیگ در صورتی که امتیاز تیم‌ها برابر باشد، بازی رودررو ملاک خواهد بود و به این ترتیب اگر امتیازهای فعلی حفظ شود حتی ۶ گل استقلال به هوادار هم کارساز نیست، چرا که سپاهان مقابل این حریف دبل کرده. همچنین طلایی‌پوشان اصفهان مقابل پرسپولیس با یک تساوی در بازی رفت و یک پیروزی در بازی برگشت، برنده هستند. در صورتی که هردو بازی رفت و برگشت مساوی شده باشد، تفاضل گل به کار می‌آید.

به این ترتیب به قول معروف سپاهان در مصاف با استقلال و پرسپولیس فعلاً دست بالا را دارد و جدول فعلی اگر در پایان فصل به همین شکل باشد، سپاهان قهرمانی را جشن خواهد گرفت.

عجیب‌ترین جدول لیگ برتر ایران که تابه‌حال دیده‌اید/ سپاهان قهرمان می‌شود اگر...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =