• ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
  • کد خبر: 35778
  • readingTime: ۱ دقیقه
وزش باد

اداره کل هواشناسی استان تهران، روند افزایش نسبی دما را برای این استان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پیش‌بینی کرده است.

به گزارش ایراسین، بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات گاهی با افزایش ابرناکی و احتمال رگبارهای خفیف و پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از روز جمعه تا یکشنبه (۱۸ تا ۲۰ فروردین‌) در ساعات بعدازظهر و اوایل شب گاهی وزش باد شدید در نقاط مستعد به ویژه در نیمه جنوبی استان با احتمال خیزش گرد و خاک، کاهش دید و کاهش نسبی کیفیت هوا مورد انتظار است.

در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران روز شنبه، صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید و روز یکشنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی گراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۹ فروردین‌ماه) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد و در روز یکشنبه (۲۰ فروردین‌ماه) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی گراد پیش‌بینی می‌شود.

استقرار آب و هوای بهاری در مازندران

احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره وضعیت جوی استان طی امروز و فردا اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی تا روز شنبه شاهد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری گاهی با وزش باد در استان مازندران هستیم.

وی گفت: روزهای یک‌شنبه و دوشنبه شاهد آسمانی نیمه ابری، گاهی با افزایش ابر و در مناطق غربی با احتمال رگبار پراکنده هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =