بارش باران

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: بارش‌های رگباری بهاری امروز (سه‌شنبه) فقط در شمال و شرق دریای خزر، بخش‌هایی از البرز شرقی و خراسان شمالی و رضوی به صورت پراکنده تداوم دارد و هوای سایر نقاط کشور صاف و آفتابی خواهد بود.

به گزارش ایراسین، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از وضعیت هوای کشور، سامانه بارشی به صورت محدود طی امروز و فردا در چند استان فعالیت دارد.

بر این اساس فردا (چهارشنبه) نیز بارش‌ها مجددا به صورت رگبار بهاری در شمال غرب کشور و بلندی‌های البرز غربی پیش بینی می‌شود و هوای سایر مناطق کشور آفتابی و صاف است.

هواشناسی طی امروز و فردا برای شرق کشور وزش باد شدید با احتمال خیزش گردوخاک را پیش بینی کرده است.

هم چنین دمای هوا از امروز در اغلب استان‌ها افزایش خواهد یافت. روند افزایش دما از بخش‌های غربی آغاز می‌شود و به تدریج به مرکز و شرق کشور می‌رسد.

هواشناسی همچنین در هشدارهای جداگانه نسبت به طوفانی بودن دریای عمان و خلیج فارس به دلیل وزش باد شدید اطلاع رسانی کرد و اعلام شد افزایش سرعت باد در دریای عمان، ارتفاع امواج را تا ۲.۵ متر افزایش خواهد داد. برای فعالیت‌های دریایی نیز محدودیت ایجاد شده است.

هوای پایتخت نیز امروز صاف تا کمی ابری است و فقط در برخی ار ساعت‌ها با افزایش سرعت باد در تهران مواجه هستیم.

افزایش دمای هوا در بیشتر مناطق کشور از فردا

سازمان هواشناسی اعلام کرد: در برخی مناطق استان‌های مازندران، گلستان، سمنان، خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی و ارتفاعات البرز شرقی، انتظار بارش‌های پراکنده می‌رود.

همچنین شاهد افزایش نسبی دما در نیمه غربی کشور و استقرار هوای خنک در نیمه‌شرقی خواهیم بود.

روز چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور افزایش نسبی دما همراه با جوی پایدار پیش‌بینی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =