طیب نیا

مدیرعامل فولاد مبارکه به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲، پیامی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مدیرعامل فولاد مبارکه به مناسبت فرارسیدن نوروز، پیامی را صادر کرد. این پیام به شرح زیر است:

سروران عزیز و گرانقدر
با سلام و احترام

سالی که گذشت، سالی پر از چالش و البته سرشار از دستاورد های افتخار آمیز برای فولاد مبارکه بود سالی که با همه فراز و فرودهایش به لطف خداوند متعال و همت مضاعف همکاران ارجمند در گروه بزرگ فولاد مبارکه با ثبت رکوردهای متعدد آغاز و با عبور غرورآفرین از رکورد قبلی تولید سالانه ۱۰میلیون تن فولاد خام در گروه فولاد مبارکه و گذر از ظرفیت اسمی۷.۲ میلیون تن تختال در خود شرکت به پایان رسید.

ما مسیر گذشته را با کار گروهی و همدلی طی کرده‌ایم و برداشتن گام دوم و مسیری که پس از سه دهه پیش روی ماست به حمیت و غیرتی دوباره نیاز دارد تا در این مسیر همچنان به تولید افتخار و عزت بپردازیم، مسیری که ان شاءالله ماندگار است و پر برکت.

در ایام تعادل طبیعت به یاد داشته باشیم که بهار، فرصت نو شدن و موسم تحول است؛ زمان نگاه به مسیر گذشته و برنامه ریزی و مقدمه چینی برای مسیر پیش رو است.

از اولین ساعات سال نو تا آخرین ثانیه ها ما در حال طی راهی هستیم که سرنوشت ما را تغییر می دهد. سرنوشت خود، ‌خانواده و جامعه ما بسته به دقایقی است که همین حالا در کف ماست و خواه‌ناخواه از سرما می گذرد.

در این میان آنانی گوی سبقت از زمان را خواهند ربود که پیش از رسیدن ثانیه آتی به آن اندیشیده باشند و با برنامه به آن قدم نهاده باشند.

اینجانب از درگاه ایزد منان برای همه همکاران، برادران و خواهران خود در خانواده بزرگ فولاد مبارکه، شرکای محترم کسب و کارمان و همه عزیزانی که به نوعی در پیشرفت و تعالی ایران اسلامی نقشی موثر ایفا می‌نمایند در سال جدید، صحت، سلامت و موفقیت روز افزون را آرزومندم.

امید که تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، ماه مبارک رمضان، نوید بخش سالی همراه با رشد معنوی و مادی برای همه هموطنان عزیز باشد.
سال نو مبارک

محمد یاسر طیب نیا
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =