• ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۵
  • کد خبر: 35162
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمدرضا ساکت

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: قطعا موفق شدن در سال آینده نیازمند دقت بالایی است و من اطمینان دارم که با بازیکنان و کادرفنی سپاهان موفقیت کسب خواهد شد.

به گزارش ایراسین، محمدرضا ساکت در جلسه پایان سال بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال سپاهان، اظهار کرد: امیدوارم که مسیر تیم فوتبال باشگاه سپاهان در سال جدید نیز دارای همین کیفیت باشد، هرچند معتقدم که مسیر پیش رو مسیر سختی بوده و نیازمند اراده، تمرکز و همدلی بیشتر است.

وی تاکید کرد: موفق شدن نیازمند دقت بالایی است و من اطمینان دارم که موفقیت تیم سپاهان با دستان شما انجام پذیر خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه بی شک در خصوص عدم استفاده از برخی بازیکنان جوان سپاهان در تیم ملی جوانان تصریح کرد: ما جای خالی ارشیا سرشوق را در حذف تیم ملی از جام ملت‌های آسیا را دیدیم؛ این موضوع که بازیکن ما همواره به عنوان هافبک دفاعی در طول مسابقات مختلف استفاده شد، اما در بازی‌های جام ملت‌ها شخص دیگری جای او را گرفت به نظر کمی بدسلیقگی در این زمینه است.

ساکت با اشاره به ارتباط مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان و امیرقلعه‌نویی مربی تیم ملی فوتبال، اضافه کرد: سرمربی تیم سپاهان با ویژگی‌ها حرفه‌ای اخلاقی خود حمایت تمام و کمال از تیم ملی را اعلام کرد.

وی گفت: سرمربی تیم ملی یک تفکر و ذهنیت بسیار مهم دارد و آن توجه ویژه به لیگ ایران است.

وی خاطرنشان کرد: یادمان باشد که روزهای سخت و محکم پیش روی باشگاه سپاهان است و امیدوارم که باشگاه و تیم فوتبال سپاهان با آمادگی بالا فصل جاری را ادامه دهند.

لازم به ذکر است محمدرضا ساکت حامل سلام دکتر طیب نیا مدیرعامل فولادمبارکه و اعضای هیئت مدیره باشگاه برای بازیکنان سپاهان بود.

محمدرضا ساکت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =