• ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
  • کد خبر: 35118
  • readingTime: ۱ دقیقه
بورس

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۳۸ هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش ایراسین به نقل از تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از ۱۵میلیارد و ۲۴۷ میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۹هزار و ۱۸۴میلیارد تومان در بیش از ۵۹۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۳۸هزار و ۲واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۸۲۰هزار و ۹۹۰واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های معدنی و صنعتی چادرملو، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و سرمایه‌گذاری غدیر شد و در مقابل شرکت‌های توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، ملی کشت و صنعت و دامپروری پار و قند مرودشت افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۷میلیارد و ۳۸۴میلیون ورقه به ارزش ۴۴هزار و ۴۴۰میلیارد تومان در ۳۰۵هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۷۴واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۳هزار و ۸۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای پلیمر آریا ساسول، آهن و فولاد غدیر ایرانیان و پتروشیمی تندگویان شد و در مقابل شرکت‌های بیمه پاسارگاد، پخش البرز و تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =