JFE

شرکت ژاپنی JFE با راه اندازی یک خط تولید برای افزایش ظرفیت تولید فولادهای الکتریکی تا سال ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، JFE به دنبال راه‌اندازی یک خط تولید برای افزایش ظرفیت فولادهای الکتریکی است. عملیات اجرایی این خط تولید در منطقه کوراشیکی به‌زودی آغاز می‌شود و این شرکت امیدوار است تا آوریل ۲۰۲۶ خط تولید خود را به بهره‌برداری برساند.

پیش‌بینی می‌شود راه‌اندازی این خط تولید ۵۰میلیارد ین هزینه در بر داشته باشد. این ورق‌ها در موتورهای الکتریکی برای ساخت خودروهای برقی کاربرد دارد. با تولید حداکثری در این مجموعه، ظرفیت تولید این محصولات در JFE به سه برابر می‌رسد.

JFE این پروژه را به خاطر افزایش تقاضا برای خرید فولادهای الکتریکی توسط شرکت‌های خودروسازی کلید زده است و پیش‌بینی می‌شود این میزان از تقاضا در نتیجه تشدید مقررات زیست‌محیطی در سراسر دنیا افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، فولادهای الکتریکی که از مواد افزودنی نظیر سیلیکون و آلمینیوم تشکیل شده، خواص مغناطیسی مناسبی از جمله چگالی شار مغناطیسی بالا را ایجاد می‌کند. این محصولات به دو نوع جهت‌دار و غیرجهت‌دار تقسیم‌بندی می‌شوند که در تولید الکتروموتورها و ترانسفورموتورهای قدرت و توزیع برق کاربرد دارند.

JFE با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به دنبال تولید هر دو نوع از این محصولات بوده تا همگام با حرکت‌ دنیا برای کاهش انتشار دی‌اکسید کربن به استفاده گسترده از انرژی‌های تجدیدپذیر کمک کند.

JFE شرکت فولادساز ژاپنی است که در زمینه تولید فولاد ضد زنگ و محصولات فولادی فعال است. ژاپن در سال ۲۰۲۲، ۸۹.۲ میلیون تن فولاد دنیا را تولید کرد کهاین شرکت به عنوان دومین فولادساز بزرگ ژاپن ۳۳ میلیون تن از این میزان را تولید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =