باران

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا از کاهش ۱۰ تا ۱۲ درجه‌ای درما در برخی مناطق خبر داد.

به گزارش ایراسین، مطابق پیش‌بینی سازمان هواشناسی امروز یکشنبه در بخش‌هایی از شرق و شمال شرق کشور بارش پراکنده و برای سایر مناطق آسمان صاف پیش‌بینی شده است همچنین در بخش‌هایی از شمال غرب و استان‌های واقع بر دامنه جنوبی البرز در بعضی ساعات روز افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود.

فردا با ورود سامانه بارشی در مناطق شمال غرب و غرب بارش باران، وزش باد شدید، گاهی رعدوبرق و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود، همچنین در این روز در بخش‌هایی از جنوب غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات غربی البرز افزایش ابر و بارش پراکنده روی می‌دهد.

سه‌شنبه در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، مرکز، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش ادامه خواهد داشت.

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در مناطق ذکر تشدید می‌شود و در بخش‌هایی از شمال شرق، مرکز و شرق کشور نیز افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز و فردا در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل گرم‌باد و افزایش محسوس دما و طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در این مناطق کاهش ۱۰ تا ۱۲ درجه‌ای دما روی می‌دهد. دریای خزر نیز از سه‌شنبه تا بعدازظهر چهارشنبه مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا ( ۱۵ اسفند ) صاف تا قسمتی ابری و بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه ( ۱۶ اسفند ) ابری همراه با وزش باد و بارش باران و در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۱۴ و ۱۵ اسفند) بندرعباس با دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرمترین و شهر کرد با دمای ۱- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =