جعفری

رئیس هیئت عامل ایمیدرو گفت: درحال حاضر سرعت پیشرفت در فولاد سفیددشت از سایر طرح‌ها در میان طرح‌های هفتگانه استانی بالاتر بوده و بهتر عمل کرده است که انتظار می‌رود اولین طرح مورد بهره‌برداری در طرح‌های هفتگانه باشد و همکاری و تعامل فولاد مبارکه و ایمیدرو به عنوان سهامداران این شرکت از علل آن است.

به گزارش ایراسین، وجیه‌اله جعفری، رئیس هیئت عامل ایمیدرو در حاشیه بازدید از طرح‌های توسعه‌ای شرکت فولاد سفیددشت در گفتگو با خبرنگار ایراسین گفت: خوشبختانه توسعه و سرعت پیشرفت در شرکت فولاد سفیددشت با همکاری شرکت فولاد مبارکه و همراهی مجموعه‌های سهامدار نسبت به گذشته سریع‌تر پیش رفته است و امیدواریم طرح فولادسازی این مجموعه تا خرداد ماه در مدار قرار گیرد. همچنین طرح‌های توسعه‌ای که مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه وعده داده‌اند نیز شروع و راه اندازی شوند.

وی در ادامه افزود: امروز نیز قرار بر راه‌اندازی بخشی از کار بود که شواهد امر نشان می‌دهد این راه‌اندازی با یک هفته تا ده روز تاخیر اتفاق می‌افتد.

جعفری خاطر نشان کرد: بنده معتقدم در نیمه اول سال آتی سه طرح از طرح‌های توسعه فولادی کشور در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو در مورد طرح‌های توسعه‌ای و افزایش میزان تولید فولاد در کشور گفت: درحال حاضر ۴۵ میلیون تن ظرفیت تولید فولاد در کشور ایجاد شده است و این طرح‌های توسعه‌ای ۸۰۰ هزار تا یک میلیون تنی هستند و امیدواریم با اضافه شدن این طرح‌ها تا سال ۱۴۰۴ به تولید ۵۵ میلیون تن که قول داده شده است دست پیدا کنیم و من فکر می‌کنم حداقل سال آینده سه میلیون تن به ظرفیت فولاد کشور افزوده خواهد شد و مابقی در افق ۱۴۰۴ میسر می‌شود.

جعفری به پیشرو بودن فولاد سفیددشت در طرح‌های هفت‌گانه استانی اشاره کرد و افزود: درحال حاضر فولاد مبارکه سهام‌دار اصلی فولاد سپیددشت است و این موضوع منجر به عملکرد بهتر این مجموعه در زنجیره فولاد و منطقه شده است و از آنجایی که فولاد سفیددشت می تواند در زنجیره بالادستی یا پائین دست اتصال و حمایت فولاد مبارکه را داشته باشد؛ همواره می‌تواند پویایی و اثرگذاری خود را در طرح‌های توسعه‌ای و در کشور حفظ کند.

جعفری در پایان به تعامل ایمیدرو با فولاد مبارکه در شرکت فولاد سفیددشت پرداخت و گفت: درحال حاضر سرعت پیشرفت در فولاد سفیددشت از سایر طرح‌ها در میان طرح‌های هفت‌گانه استانی بالاتر بوده و بهتر عمل کرده است که با توجه به سرعت کار انتظار می‌رود اولین طرح مورد بهره برداری در طرح‌های هفتگانه باشد. علت آن هم همکاری خوب فولاد مبارکه و ایمیدرو به عنوان سهامداران این شرکت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =