• ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
  • کد خبر: 34315
  • readingTime: ۱ دقیقه
باران

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: سامانه بارشی از بعدازظهر امروز تا اواخر روز شنبه در استان فعال خواهد شد و شدت فعالیت آن امروز در مناطق نیمه جنوبی و فردا (جمعه) هم بیشتر مناطق استان را در بر می‌گیرد.

به گزارش ایراسین، محمدرضا رفیعی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار کرد : فعالیت این سامانه بارش پراکنده برف و باران، کاهش دید و مه آلودگی و یخ‌بندان و لغزندگی سطح جاده‌ها را به‌دنبال خواهد داشت.

وی به شهروندان توصیه کرد که احتیاط لازم را در سفرهای برون شهری به‌عمل آورند و تجهیزات زمستانی و سوخت کافی در خودروها همراه داشته باشند و کشاورزان هم محافظت لازم را از ماشین آلات کشاورزی انجام دهند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خاطرنشان کرد: موج ناپایدار دیگری از اواخر هفته آینده وارد استان خواهد شد اما بارش‌های خوب و موثری برای نیمه دوم اسفند پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک تا ۲ درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت.

رفیعی گفت: دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۱۵ درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین ساعات به چهار درجه سانتی‌گراد رسید.

وی اظهار داشت: زواره اردستان با دمای ۲۴ و چادگان با دمای منفی ۹ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان ادامه داد: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم چهار درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته ۲ درجه گرم‌تر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =