• ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴
  • کد خبر: 3418
  • readingTime: ۱ دقیقه
تفاهم نامه دانشگاه امیرکبیر

دانشگاه امیرکبیر تفاهم نامه تاسیس مدرسه مشترک کسب و کار با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران را امضا کرد.

به گزارش ایراسین، دانشگاه امیرکبیر تفاهم نامه تاسیس مدرسه مشترک کسب و کار(BUSINESS SCHOOL) با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران را امضا کرد.

این نشست که با حضور احمد معتمدی رئیس دانشگاه امیرکبیر، مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران و معاونین دانشگاه امیرکبیر و اعضای اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، تفاهم نامه تاسیس مدرسه مشترک کسب و کار با اتاق بازرگانی در اطراف دانشگاه امیرکبیر  و مستقل از دانشگاه امضاء شد که با برگزاری دوره‌های مهارتی و آموزشی در حوزه های کسب و کار و مدیریت قصد دارد دانشجویان را برای ورود به بازار کار و عرصه های مدیریتی آماده کند.

دانشگاه امیرکبیر در سال‌های اخیر ۱۲ قرارداد فعال را با حوزه های صنعتی به امضا رسانده‌ است که بیشتر این قراردادها در حوزه مدیریت بوده است. این دانشگاه در نظر دارد با سرمایه گذاری‌های انجام شده و با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران مدلی را ارائه دهد که از این مدل، تمام وزارتخانه‌ها بتوانند استفاده کنند.

در تاسیس مدرسه مشترک کسب و کار قرار نیست ساختمان جدیدی تاسیس شود بلکه از امکانات فعلی دانشگاه امیرکبیر استفاده می‌شود و هدف اصلی تاسیس این مدرسه تربیت افرادی است که به عنوان مدیران و کارشناسان بین المللی بتوانند فعالیت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =