آلودگی هوا

سازمان هواشناسی کشور از شنبه تا اواسط هفته آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را پیش‌بینی کرد و از خروج سامانه بارشی از کشور و افزایش محسوس دما خبر داد.

به گزارش ایراسین، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز جمعه (۲۸ بهمن) در خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، شرق سواحل دریای خزر، شمال کرمان، جنوب یزد و برخی نقاط فارس بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. امروز در جنوب شرق کشور وزش باد شدید و نواحی مستعد گردو خاک دور از انتظار نیست.

همچنین فردا شنبه (۲۹ بهمن) در خراسان جنوبی و شمال کرمان بارش پراکنده رخ داده و سپس سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود. از روز یکشنبه تا اواخر هفته آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش محسوس ( بویژه نوار شمالی کشور) خواهیم داشت.

براساس اعلام سازمان هواشناسی، در سه روز آینده خلیج فارس و روز یکشنبه دریای عمان مواج خواهد بود. از شنبه تا اواسط هفته آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را شاهد هستیم.

آسمان تهران فردا ( ۲۹ بهمن ) صاف و در بعد از ظهر وزش باد و در شب غبار محلی با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۱۰ و روز یکشنبه ( ۳۰ بهمن ) صاف و غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر وزش باد و اواخر وقت غبار رقیق با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا ( ۲۸ و ۲۹ بهمن) بندرعباس با دمای ۲۹ و ۲۷ درجه سانتیگراد گرمترین و همدان با دمای ۱۳- و ۱۰- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =