• ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴
  • کد خبر: 33947
  • readingTime: ۱ دقیقه
بازی سپاهان ذوب آهن

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ما از روز اول همین هدف را داشتیم، از روز اول سخت تلاش کردیم و حالا تا حدودی به پاداش خود رسیدیم، هر چه جلوتر برویم باید بهتر شویم، کاری که تا الان انجام دادیم کافی نبوده است.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: از هواداران برای حضور در ورزشگاه تشکر می‌کنم، با این که از نظر آب و هوایی شرایط مناسبی نبود و بازی در هفته بود به خوبی از ما حمایت کردند، از حضور هواداران ذوب‌آهن نیز خوشحال بودم و امیدوارم از قیمت بلیط مسابقه رضایت داشته باشند، در مورد بازی باید بگویم که بازی زیبایی بود، برای بازیکن مصدوم ذوب‌آهن آرزوی بهبودی دارم، بازیکنان سپاهان عالی بودند، برای پیروزی نیاز بود که یک تیم باشیم، با هوش و ذکاوت بازیکنان نتیجه را تغییر دادیم.

وی در خصوص نظر تارتار در مورد داوری یک طرفه بازی در نیمه نخست، گفت: تارتار نظر خودش را دارد و برای من قابل احترام است، داوران انسان هستند و باید به تصمیمات آن‌ها احترام بگذاریم، همه ما حق داریم نظرات خود را بیان کنیم.

مورایس در رابطه با اصلاح نقاط ضعف تیم برای ادامه لیگ خاطرنشان کرد: تمرکز من روی نکات مثبت است، اگر همه فوق‌العاده بودند معلوم نبود که نتایج به شکل رقم می‌خورد چون گل‌ها بر اساس اشتباهات به ثمر می‌رسد، ما روی نقاط ضعف خود کار خواهیم کرد اما باید بپذیریم که اشتباهات نیز وجود دارند.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: برای مثال ضربه ایستگاهی رضاییان که می‌تواست تبدیل به گل شود نشان از عملکرد خوب او داشت و در بازی‌های قبلی نیز عملکرد خوبی داشته است و نگاه ما همیشه رو به جلو است.

وی در رابطه با این که سپاهان چگونه در فاصله زمانی کوتاه به صدرجدول رسید گفت: ما از روز اول همین هدف را داشتیم، از روز اول سخت تلاش کردیم و حالا تا حدودی به پاداش خود رسیدیم، هر چه جلوتر برویم باید بهتر شویم، کاری که تا الان انجام دادیم کافی نبوده است.

مورایس در پایان گفت: در روز جمعه با زنیت بازی خواهیم داشت، از هواداران سپاهان دعوت می‌کنم که به ورزشگاه بیایند و به بقیه نشان دهیم که فرهنگ ما و فوتبال ما چگونه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =