• ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
  • کد خبر: 33942
  • readingTime: ۱ دقیقه
بازی سپاهان ذوب آهن

تیم فوتبال سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن به برتری ۲ بر یک دست یافت و صدرنشینی خود در لیگ برتر را تثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌ آهن در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر امروز (سه‌شنبه ۲۵ بهمن) در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد و با نتیجه ۲ بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

هفتاد و دومین دربی نصف‌جهان در شرایطی آغاز شد که هر دو تیم نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار داشتند، علی‌رغم شروع خوب سپاهان، این سفیدپوشان ذوب‌آهن بودند که گل نخست بازی را به ثمر رساندند.

در ادامه موج حملات سپاهان آغاز شد و حبیب فرعباسی دروازه‌بان و تیر دروازه ذوب‌آهن چندین بار مانع به ثمر رسیدن گل تساوی سپاهان شدند تا نیمه نخست با برتری یک بر ذوب‌آهن پایان یابد.

در آغاز نیمه دوم مقاومت ذوبی‌ها شکست تا ابتدا شهریار مغانلو و در ادامه فرشاد احمدزاده دروازه این تیم را باز کرده و سپاهان را ۲ بر یک پیش بیاندازند.

در ادامه شاهد بازی متعادلی بودیم و دو تیم فرصت‌هایی برای برای گلزنی ایجاد کردند اما تغییری در نتیجه بازی ایجاد نشد تا سپاهان فاتح شهرآورد شده و به تنهایی در صدرجدول قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =