سپاهان - ذوب آهن

هفتاد و دومین شهرآورد نصف‌جهان بین سپاهان و ذوب‌آهن امروز در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان امروز(سه‌شنبه ۲۵ بهمن ماه) از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا ما شاهد هفتاد و دومین تقابل تیم‌های فوتبال دو باشگاه ریشه‌دار اصفهانی باشیم.

دو تیم در شرایطی کاملا متفاوت برای این مسابقه قرار دارند؛ شاگردان ژوزه مورایس در سپاهان که صدرنشنین لیگ برتر هستند، با توجه به شکست روز گذشته یکی از اصلی‌ترین رقبای خود یعنی پرسپولیس، از انگیزه‌ای مضاعف برای برتری در این دیدار برخوردار هستند. در آن سوی میدان مهدی تارتار و شاگردانش به خوبی می‌دانند عدم نتیجه‌گیری در این دیدار می‌تواند عواقب بدی برای آن‌ها به همراه داشته باشد.

طلایی‌پوشان اصفهان قبل از این بازی در ۵ هفته گذشته لیگ ۵ برد متوالی کسب کردند در حالی که سبزپوشان دیار زاینده رود در همین فاصله ۲ تساوی و ۳ شکست را در کارنامه خود ثبت کردند.

از زمان بازگشایی مجدد ورزشگاه نقش‌جهان در سال ۹۵، سپاهان و ذوب‌آهن ۶ بار در این ورزشگاه به مصاف یکدیگر رفتند که سهم سپاهان ۳ و سهم ذوب‌آهن یک برد بوده و ۲ بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

آخرین باری که سپاهان با یک سرمربی خارجی در دربی به میدان رفت، شاگردان زلاتکو کرانچار فقید در دیدار برگشت فصل ۹۶-۹۵ با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شاگردان امیر قلعه‌نویی در ذوب‌آهن شدند.

در ۱۰ دربی اخیر سپاهان با کسب ۴ پیروزی در مقابل ۲ برد ذوب‌آهن شرایط بهتری دارد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم در پایان شهرآورد هفتاد و دوم نصف‌جهان فاصله سپاهان با تیم دوم جدول افزایش می‌یابد یا ذوب‌آهن پس از ۸ هفته دوباره طعم پیروزی را می‌چشد.

عکس تیمی سپاهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =