• ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
  • کد خبر: 33898
  • readingTime: ۱ دقیقه
استانداردهای سپاهان

اعتبار گواهینامه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در استاندارد مدیریت کیفیت iso۹۰۰۱:۲۰۱۵ با حضور گروه اعزامی ممیزان SGS تمدید شد.

به گزارش ایراسین، ممیزی مراقبتی سالانه نوبت اول استاندارد مدیریت کیفیت iso۹۰۰۱:۲۰۱۵ باشگاه سپاهان از تاریخ ۲۱/۱۱/۱۴۰۱ لغایت ۲۳/۱۱/۱۴۰۱ توسط سه نفر از ممیزان شرکت SGS سوئیس به مدت چهار نفر روز برگزار گردید.

محمد جازان مدیر توسعه وفناوری ،ضمن عرض تبریک به همه مدیران و کارکنان باشگاه بابت این موفقیت عنوان نمود: ممیزی مراقبتی در کلیه واحدهای سازمانی و زیرساخت‌های ورزشی باشگاه با موفقیت برگزار شد.

وی در ادامه اشاره کرد: باشگاه سپاهان در سایر حوزه‌های مدیریتی نیز فعالیت‌های خود را جهت استقرار استانداردهای مدیریتی نظیر مدیریت شایستگی آغاز نموده و دو استاندارد ISO ۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ و ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ را در برنامه‌های توسعه قابلیت‌های سازمانی باشگاه برای سال آتی قرارداده است.

در پایان مدیرتوسعه و فناوری باشگاه اعلام نمود: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همواره در مسیر بهبود و تعالی گام برداشته و از گزارشات ممیزی وارزیابی جهت اصلاح و بهبود فرایندهای خود استفاده می‌نماید.

در همین راستا، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه نیز ضمن عرض تبریک به همه کارکنان و ذینفعان اجتماعی باشگاه، عنوان کرد: هدف اصلی از استقرار استاندارد مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ حصول اطمینان از انجام صحیح کلیه فرآیند های اصلی و پشتیبانی باشگاه جهت اعتلا و کسب نتایج قهرمانی تیم‌های ورزشی در حوزه‌های قهرمانی، صنعت و نهایتا افتخارآفرینی برای مردم شریف وغیور استان اصفهان می‌باشد.

وی در ادامه افزود: باشگاه سپاهان در زمینه استقرار مدل‌های نوین مدیریتی، استقرار مدل تعالی سازمانی را که از بنیاد کیفیت اروپا الگوبرداری شده در دستور کار قرارداده است و راه دشواری در طی این مسیر وجود دارد که فقط با تعهد و علاقه و مشارکت یکپارچه همه کارکنان و حمایت‌های شرکت محترم فولاد مبارکه اصفهان اتفاق خواهد افتاد.

در پایان مدیرعامل باشگاه ضمن تشکر از نقطه نظرات تیم محترم ممیزی، به این نکته اشاره نمود که برای کلیه یافته‌های اعلام شده، برنامه تدوین اقدامات اصلاحی مناسب در دستور کار باشگاه قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =