برف

امروز بارش باران و برف در بسیاری از مناطق کشور تشدید می‌شود و مجددا از شنبه سامانه بارشی بعدی از سمت غرب و شمال‌غرب وارد کشور خواهد شد.

به گزارش ایراسین، براساس اعلام سازمان هواشناسی؛ امروز بارش‌ها در شمال غرب کشور، بخش‌هایی از غرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل شمالی و شمال شرق کشور به شکل برف و باران همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما خواهد بود.

در جنوب آذربایجان غربی، گیلان، مازندران و مناطق غربی گلستان نیز امروز بارش‌ها شدت خواهد یافت. غیر از سواحل خزر در بقیه نقاط بارش‌ها به شکل برف خواهد بود.

امروز در مناطق شرق و جنوب شرقی پدیده غالب وزش باد همراه با گرد و خاک پیش‌بینی شده و آب‌های خلیج فارس و دریای خزر نیز امروز مواج و متلاطم است.

فردا جمعه بارش‌ها در شمال غرب و غرب کشور کمی کاهش می‌بابد اما در شرق سواحل خزر و شمال شرق کشور از جمله استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شرق سمنان و اصفهان و ارتفاعات البرز شرقی فعالیت بارشی با کاهش دما همراه خواهد بود و اواخر وقت فردا این سامانه از کشور خارج می‌شود.

روز شنبه سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود که غرب، شمال غرب، کردستان، آذربایجان غربی، همدان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، البرز و قزوین بارش خواهند داشت.

آسمان پایتخت امروز در برخی ساعات با بارش باران و برف در ارتفاعات همراه می‌شود. بیشینه دمای تهران امروز به ۵ درجه بالای صفر می‌رسد، کمینه دما نیز امروز ۳ درجه شد و فردا هم به ۲ الی ۳ درجه بالای صفر خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =