• ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
  • کد خبر: 33668
  • readingTime: ۱ دقیقه
ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با فولاد خوزستان با یادآوری اینکه دستیابی به پیروزی در خانه فولاد آسان نیست، به تمجید از عملکرد شاگردانش در این مسابقه پرداخت.

به گزارش ایراسین به نقل از سایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، ژوزه مورایس پس از پیروزی یک بر صفر سپاهان مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: بابت حضور شما خبرنگاران و هواداران خوشحال هستم. از بازیکنانم بابت بازی خیلی خوبی که ارائه کردند، تشکر می‌کنم. بازی خیلی سختی بود و بردن فولاد در اهواز اصلاً آسان نیست. فولاد تیم خوبی است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. برتری مقابل تیمی که سازمان‌یافته و از لحاظ دفاعی قدرتمند است، کار آسانی نیست.

سرمربی سپاهان در مورد حساس‌تر شدن رقابت میان مدعیان قهرمانی لیگ برتر تصریح کرد: رقابت خیلی خوبی می‌بینم. ما در لیگ برتر بازی می‌کنیم و در این مسابقات باید تا پایان رقابت کرد. نمی‌توانم پیش‌بینی کنم، اما عملکرد خوبی داشتیم و باید همیشه اینگونه باشیم که با خوشحالی از زمین خارج شویم.

مورایس درخصوص برتری فولاد در بازی رفت، با وجود استحقاق سپاهان برای پیروزی و جبران شکست نیم فصل اول گفت: شما زمانی که لیاقت پیروز شدن دارید، پیروز می‌شوید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =