• ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
  • کد خبر: 33263
  • readingTime: ۱ دقیقه
میزبانی سپاهان از جام باشگاه‌های جهان کشتی فرنگی

با حضور نمایندگان فدراسیون کشتی وهیئت کشتی استان اصفهان، روند آماده سازی زیرساخت‌ها و امکانات باشگاه سپاهان جهت برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های جهان مورد بررسی و بازدید قرار گرفت.

به گزارش ایراسین به نقل از سایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، سومین جلسه ستاد برگزاری مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد. در این جلسه که رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی ودبیر هیات کشتی استان اصفهان حضور داشتند، حمید یاری رییس سازمان لیگ ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه باشگاه در حوزه کشتی و ورود این باشگاه ریشه دار به حوزه کشتی خاطر نشان کرد: سپاهان قطعا یک باشگاه حرفه ای است واین حرفه ای گری به ورزش کشتی هم رسیده واز این بابت خوشحالیم.

وی پس از بازدید از امکانات مجموعه ۲۵ آبان با تمجید از آماده سازی مقدمات برگزاری مسابقات توسط باشگاه گفت: باتوجه به قدمت مسابقات جام باشگاه های جهان واهمیت آن ،این رویداد به عنوان سپاهان کاپ در تاریخ ۱۱ و۱۲ اسفند برگزار خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد این رویداد به صورت دائمی با عنوان سپاهان کاپ در اصفهان به صورت سالیانه برگزار شده واعتبار دیگری برای ورزش اصفهان وایران فراهم آورد.

مجتبی قپانچی نماینده هیئت کشتی استان نیز ضمن تقدیر از فعالیت های باشگاه نسبت به همکاری همه جانبه جهت برگزاری هرچه بهتر مسابقات اعلام آمادگی نمود.

محمد رضا ساکت مدیر عامل باشگاه سپاهان ضمن خوشامدگویی به میهمانان ،هدف از برگزاری این مسابقات را کمک به کشتی استان وکشور و کسب تجربه ورزشکاران اصفهانی در یک آوردگاه بین المللی عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: احترام زیادی برای مجموعه فدراسیون کشتی قائلیم چرا که از نظر توسعه امکانات و زیرساخت ها وتلاش روزافزون شبیه هم هستیم وما افتخار همکاری با فدراسیون کشتی را داریم.

وی تاکید کرد:همه بخش های باشگاه و ستاد برگزاری مسابقات باید دقت و ظرافت خود را همچون سایر رویداد های موفق بین المللی باشگاه، در این رویداد به کار گیرند. تلاش باید کرد که با استفاده از راهنمایی همکاران فدراسیون به صورت حرفه ای و بین المللی عمل نماییم.

او در پایان با تاکید مجدد بر سازماندهی دقیق ستاد برگزاری، ابراز امیدواری کرد این مسابقات اعتباری جدید برای ورزش استان و کشور به ارمغان آورد.

لازم به ذکر است مسابقات کشتی فرنگی باشگاه های جهان به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در شهر اصفهان در روز های ۱۱و ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ با حضور ۶ تیم از کشور های مختلف جهان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =