باران

سازمان هواشناسی از افزایش آلودگی در کلان‌شهرها تا حد بسیار ناسالم و بارش برف، باران و وزش باد تا یکشنبه آینده در برخی استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایراسین، سازمان هواشناسی از تقویت پایداری در جو همراه با انباشت آلاینده‌ها خبر داد و اعلام‌کرد: از فردا (پنج‌شنبه) تا پایان روز شنبه با رشد شاخص آلودگی توام با کاهش کیفیت هوا مواجه هستیم.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی، رشد شاخص آلودگی هوا در تهران، کرج و اصفهان انتظار می‌رود. شرایط در سمنان، قزوین، مشهد و اراک نیز به همین ترتیب خواهد بود.

هواشناسی همچنین در هشدار دریایی نارنجی از بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج و نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز، مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های هرمزگان و بوشهر خبر داد.

امروز بارندگی‌ها به طور پراکنده در نوار جنوبی خزر و همچنین بخش‌هایی از جنوب کشور از جمله کرمان، هرمزگان و بوشهر تداوم دارد.

جمعه از میزان بارندگی در نیمه جنوبی کشور کاسته می‌شود و در مناطقی از کرمان، هرمزگان،‌ جزایر شرق خلیج فارس، تنگه هرمز، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی،‌ ارتفاعات زاگرس در کردستان، همدان و مرکزی ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

شنبه آینده در ارتفاعات کرمان،‌ سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان ابرناکی، رگبار باران و برف و وزش باد روی می‌دهد.

یکشنبه آینده در کل کشور افزایش نسبی دما روی می‌دهد و با گذر امواج تراز میانی جو در مناطقی از شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و در نیمه شمالی خوزستان،‌ چهارمحال و بختیاری و غرب اصفهان ابرناکی و بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =