• ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
  • کد خبر: 33044
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان ب

تیم فوتبال سپاهان ب در دیداری دوستانه تیم دسته دومی فولاد هرمزگان را شکست داد.

به گزارش ایراسین به نقل از سایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال سپاهان ب و فولاد هرمزگان امروز(سه‌شنبه ۴ بهمن ماه) در ورزشگاه خلیج‌ فارس بندرعباس برگزار شد و با نتیجه یک بر صفر به سود زردپوشان اصفهان به پایان رسید.

سپاهانی‌ها بازی را با ترکیب مهدی صدقیانی، محمدرضا نوری، محمد روح الامین، امیرحسین کلباسی، شایان جعفری، محسن گودرزی، بنیامین زمانی، علیرضا قادری، رضا صفری، کیان عالی‌پور و دانیال توبه آغاز کردند.

در ۴۵ دقیقه نخست دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند اما طلایی‌پوشان موقعیت‌هایی برای باز کردن دروازه فولاد داشتند که از آن استفاده نکردند.

در نیمه دوم عارف صدری، حسین عبداللهی، علی فرهادی، علی دیماد، آرین جان‌قربان، مهدی خوشبخت، ایمان زکی‌زاده و محمدرضا عسگری برای سپاهان به میدان رفتند.

در دقایق آغازین نیمه دوم این دیدار بازیکن فولاد با خطای شدید به روی عارف صدری از بازی اخراج شد که با درخواست مجید بصیرت و هماهنگی کادرفنی دو تیم فولادی‌ها با ۱۱ بازیکن به کار خود ادامه دادند.

در ادامه سپاهانی‌ها حملاتی را روی دروازه تیم میزبان تدارک دیدند که در نهایت در دقیقه ۹۰ ضربه سر زیبای کیان عالی‌پور روی ارسال دیدنی محسن گودرزی از روی نقطه کرنر تبدیل به گل پیروزی‌بخش شاگردان بصیرت شد.

مجید بصیرت(سرمربی)، علی احمدی(مدیر)، جلال اکبری، ابراهیم لوینیان، دانیال سارنج، نوید قدیری، رامین رفیعی، ابراهیم رضایی، مرتضی شکل‌آبادی، رشید آقابابایی و مهدی سربلوک‌زاده کادر فنی‌ و سرپرستی تیم سپاهان ب را تشکیل می‌دهند.

هدایت تیم فولاد هرمزگان را نیز مهدی کریمیان، بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان بر عهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =