فولادسازی فولاد مبارکه

علی‌رغم همه محدودیت‌های موجود در حوزه انرژی فولاد مبارکه، رشد تولید در این شرکت، بدون اضافه شدن تجهیزات جدید و با سیاست استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود و افزایش بهره‌وری توسط کارکنان فولادمبارکه به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، گزارش ۹ماهه تولید در نواحی مختلف فولاد مبارکه اعلام شد.

طبق این گزارش ۵۳۱۸ هزار تن گندله در ۹ ماهه اول سال در این شرکت تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳.۱ درصد رشد داشته است.

تولید آهن اسفنجی نیز با رشد قابل توجه ۱۵.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۶۹۱۱ هزار تن رسیده است که این میزان رشد، نشان از پیشرفتی قابل توجه در این عرصه است.

اما در زمینه تولید تختال نیز فولاد مبارکه توانسته با تولید ۷۰۷۶ هزار تن از این محصول رشدی به میزان ۱۴.۹ درصد را نسبت به سال گذشته به ثبت برساند.

در ناحیه نورد گرم نیز فولادمردان فولاد مبارکه توانسته‌اند با رسیده به مرز تولید ۵۰۲۰ هزار تن، رشدی ۱۰.۱ درصدی را در تاریخ تولید این شرکت به ثبت برسانند.

ناحیه نورد سرد نیز با تولید ۱۱۷۴ هزار تن از محصولات سرد همچنان در مدار تولید قرار دارد.

شایان ذکر است افزایش این میزان از تولید، بدون اضافه شدن تجهیزات جدید و با سیاست استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود و افزایش بهره‌وری توسط کارکنان فولادمبارکه به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، افزایش تولید در فولاد مبارکه علی‌رغم همه محدودیت‌های موجود در زمینه برق گاز در فصول گرم و سرد سال اتفاق افتاده که این موضوع نشان از ظرفیت‌های عظیم این شرکت و عزم جدی فولادمردان برای جهش تولید در محصولات فولادی کشور دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =