• ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
  • کد خبر: 32830
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال بانوان سپاهان

در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور، تیم فولاد مبارکه سپاهان برابر تیم شاملی کازرون نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش ایراسین به نقل از سایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ در چهارمین هفته از رقابت‌های هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور روز جمعه ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۱، تیم فولاد مبارکه سپاهان برابر تیم شاملی کازرون در ورزشگاه تختی کازرون به رقابت پرداخت که در نهایت دختران سپاهانی با وجود درخشش بازی را با نتیجه ۳۱ بر ۲۵ واگذار کرد.

در نیمه نخست بازیکنان تیم سپاهان با حملات متعدد متعدد به سمت دروازه حریف سعی کردند تا اختلاف امتیازی را افزایش دهند، اما توپ های‌ آن‌هابه تیرک دروازه برخورد می‌کرد، از این جهت از همان ابتدا اختلاف آن‌ها با حریف زیاد شد.

اما این پایان کار نبود و دختران طلایی‌پوش سعی داشتند با عملکرد قابل تحسین خود و دفاع‌های خوب به برتری خود ادامه دهند تا در نهایت نیمه نخست با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ به سود کازرون به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان مونتسرات پوچه‌دیاز به قصد جبران اشتباهات و لحضات از دست رفته، همچنان برتری خود را حفظ کردند و اختلاف امتیازی را به ۲ رسانند، اما در نهایت تلاش دختران سپاهانی نتیجه نداد و با نتیجه ۳۱ به ۲۵ مغلوب حریف کازرونی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =