آیین افتتاح فاز 3 موزه افتخارات باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

ابراهیم لوینیان پیشکسوت سپاهان گفت: باعث افتخار است که در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان کار می‌کنم و از مجید بصیرت تجربه‌های زیادی کسب می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امروز در مراسم رونمایی از فاز سوم موزه سپاهان از غرفه ویژه برخی از پیشکسوتان طلایی‌پوش رونمایی شد که یکی از پیشکسوتان هم «ابراهیم لوینیان» ستاره پیشین سپاهان بود.

لوینیان در مصاحبه اختصاصی با ایراسین در مورد این مراسم گفت: «حضور در مراسم افتتاحیه موزه باشگاه سپاهان در کنار اسطوره های قدیمی و خدمت در چنین باشگاه بزرگ و با اصالتی باعث افتخار است. تشکر ویژه از عوامل باشگاه و تمام دست‌اندرکاران و به‌خصوص مدیرعامل باشگاه سپاهان دارم که مراسم امروز را برگزار کردند تا بتوانیم مرور خاطرات کنیم.»

لوینیان در مورد کار کردن کنار مجید بصیرت در تیم «سپاهان ب» هم بیان کرد: «بصیرت یکی از اسطوره‌های بزرگ فوتبال هستند. زمانی که بصیرت به عنوان کاپیتان سپاهان بازی می کردند، برادرم هم‌تیمی ایشان بود. من بچه بودم و تمرینات‌شان را از نزدیک تماشا می‌کردم. در حال حاضر نیز باعث افتخار است که در کنارشان هستم؛ مجید بصیرت از باشگاه‌های جهان و آسیا تجارب زیادی کسب کرده‌اند و در تیم‌های مختلفی مربیگری کرده‌اند. انشاالله که در کنارشان تجربه‌های بیشتری کسب نمایم.»

پیشکسوت سپاهان در مورد شرایط تیم دوم باشگاه نیز گفت: «تیم امسال خوب است و بچه‌ها پوست‌اندازی کرده‌اند و بی‌صبرانه با تمام وجود و تلاشی می‌کنند تا تیم به لیگ دو صعود کند.»

ابراهیم لوینیان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =