• ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
  • کد خبر: 32710
  • readingTime: ۴ دقیقه
توکا فولاد

مرکز آموزش‌های تخصصی و مدیریتی گروه «توکافولاد» با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران هلدینگ «توکافولاد» افتتاح شد.

به گزارش ایراسین، عصر دیروز و با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران این گروه و نیز مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت توکا نیرو سپاهان، مرکز آموزش‌های تخصصی و مدیریتی گروه توکافولاد افتتاح شد.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد در آیین افتتاحیه مرکز آموزش‌های تخصصی این گروه، اظهار داشت: معتقد بوده و هستیم که نیروهای انسانی، سرمایه‌ی شرکت‌ها هستند و همانطور که در مدیریت اقتصادی، به حفظ و تقویت سرمایه‌ی مادی می‌اندیشیم، باید برای حفظ و تقویت سرمایه انسانی خود نیز اهتمام لازم را داشته باشیم.

احمدرضا سبزواری افزود: وقتی به نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه نگریسته شود، آموزش به عنوان امری لازم و خطیر از اهمیت دوچندان برخوردار می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر چه که آموزش در گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد دائمی و مستمر بوده، اما تاکنون متمرکز نبوده و از مرکزی تخصصی برای ساماندهی امور آموزشی نیز برخوردار نبوده است و انتظار می‌رود با افتتاح مرکز آموزش‌های تخصصی و مدیریتی گروه توکافولاد، آموزش مدیران، کارشناسان و نیروهای انسانی در سطوح مختلف از یک مرکز تخصصی واحد و با برنامه‌ی منسجم و سرفصل‌های آموزشی نوین صورت پذیرد.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد اظهار داشت: مرکز آموزش‌های تخصصی و مدیریتی گروه توکافولاد که با آموزش نوین و رویکرد دانایی محوری و توسعه‌ی دانش تخصصی و مدیریتی از امروز آغاز به کار خواهد کرد، ماموریت مهمی در توسعه و ترویج یادگیری سازمانی و نیز ارتقاء دانش، مهارت و شایستگی منابع انسانی خواهد داشت.

سبزواری افزود: ارائه‌ی آموزش‌های تخصصی، مدیریتی و فنی به صورت حضوری و مجازی و برگزاری همایش‌ها، سمینارها و کنگره‌های علمی و هم‌چنین توسعه‌ی فعالیت‌های پژوهش محور در حوزه‌ی سرمایه‌های انسانی، از دیگر ماموریت‌های این مرکز به شمار می‌آید.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با ابراز امیدواری از نتایج مثبت و سازنده‌ی افتتاح مرکز آموزش‌های تخصصی و مدیریتی گروه توکافولاد اظهار داشت: با آغاز به کار این مرکز و راه‌اندازی دوره‌های مختلف آموزشی توسط آن، انتظار و امید می‌رود که نیروهای انسانی متخصص و آموزش‌دیده، در حرکت‌های بعدی ما در گروه توکافولاد موفق به خلق دستاوردهای بزرگ‌تری شوند.

سبزواری افزود: ماموریت مرکز آموزش‌های تخصصی و مدیریتی که امروز به همت شرکت توکانیرو سپاهان افتتاح گردید، محصور و منحصر به گروه توکافولاد نیست و این مرکز باید ظرفیت‌های لازم برای ارائه‌ی خدمات آموزشی مورد نیاز به گروه فولاد مبارکه و دیگر شرکت‌ها را نیز در درون خود ایجاد نماید.

وی تصریح کرد: استفاده از اساتید برجسته، ممتاز و خوش‌نام و نیز تعریف سرفصل‌های جدید و نوین برای دوره‌های آموزشی در کنار بهره‌مندی از تجارب حرفه‌ای مدیران مجرب و آموزش‌دیده‌ی گروه‌توکافولاد، می‌تواند این مرکز را از دیگر مراکز ارائه دهنده‌ی خدمات آموزشی مشابه متمایز ساخته و از نوعی مزیت رقابتی برخوردار سازد.

آموزش و ارتقای شایستگی‌های حرفه‌ای از مهم‌ترین نیازهای نیروی انسانی است

مدیر امور اداری فولاد مبارکه و رئیس هیئت مدیره‌ی شرکت توکانیرو سپاهان نیز در بخشی از آیین افتتاحیه‌ی مرکز آموزش‌های تخصصی و مدیریتی گروه توکافولاد اظهار داشت: نیروهای انسانی نیازهای متفاوتی دارند که آموزش و ارتقا، شایستگی‌های حرفه‌ای یکی از مهم ترین آن نیازها به شمار می‌آید.

سید مهدی رضوی افزود: افتتاح و آغاز به کار مرکز آموزش‌های تخصصی و مدیریتی گروه توکافولاد، زمینه‌ساز ورود شرکت توکا نیرو سپاهان به حوزه گسترده‌ی موضوعات نیروی انسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر تمرکز این شرکت بر روی تامین نیرو بوده اما با سیاستگذاری‌ها و تحولاتی که در دوره‌ی جدید مدیریت عامل شرکت توکانیرو سپاهان صورت گرفته، دیگر حوزه‌های مرتبط با سرمایه‌های انسانی نیز مورد توجه قرار می‌گیرد که البته آغاز آن با آموزش خواهد بود.

ظرفیت‌های موجود در شرکت توکانیرو سپاهان این امید را ایجاد کرده که این شرکت بتواند در افق‌ چشم انداز توسعه‌ی خود برای ایجاد کانون ارزیابی شایستگی در بدو ورود نیروها برنامه ریزی کند و شایستگی و مهارت‌های حرفه‌ای و توانمندی‌های نیروها در ابتدای ورودشان به گروه توکافولاد مورد سنجش و پایش قرار گیرد.

مرکز آموزش‌های تخصصی و مدیریتی توکافولاد گامی در مسیر تحقق «دانایی‌محوری»

مدیرعامل شرکت توکانیرو سپاهان در بخشی از آیین افتتاحیه مرکز آموزش‌های تخصصی و مدیریتی گروه توکافولاد اظهار داشت: با توجه به ماموریت اصلی شرکت توکا نیرو که تامین نیروی انسانی تخصصی، فنی و مدیریتی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها بوده، افتتاح این مرکز یکی از اقدامات مهم برای این شرکت به شمار می‌آید.

سجاد خالوزاده افزود: مرکز آموزش‌های تخصصی و مدیریتی گروه توکافولاد در راستای تحقق «دانایی‌محوری» که از شعارهای اصلی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد بوده ایجاد شده و در تلاش برای برگزاری دوره‌های آموزشی متعددی با سرفصل‌های مختلف از قبیل مبانی مدیریت منابع انسانی، تدوین استراتژی منابع انسانی، مدیریت بازرگانی و بازاریابی، سیستم‌سازی کسب و کار، هوش هیجانی و کاربرد آن در سازمان و مدیریت و برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک است.

وی تصریح کرد: مدیریت زنجیره تأمین، اخلاق حرفه ای در مدیریت، کاربرد روانشناختی در حل مشکلات منابع انسانی، مهارت های برقراری ارتباط مؤثر و آشنایی با قوانین کار، بیمه و تأمین اجتماعی بخش دیگری از سرفصل‌هایی است که این مرکز، برگزاری دوره‌های آموزشی آن را در دستور کار خود دارد.

مدیرعامل شرکت توکانیرو سپاهان اظهار داشت: مرکز آموزش‌های تخصصی و مدیریتی گروه توکافولاد در نظر دارد که علاوه بر اساتید برجسته‌ی کشوری، از اساتید مجرب داخلی گروه توکافولاد نیز استفاده نموده که در این راستا مکاتبات و هماهنگی‌های لازم انجام شده و به زودی فراخوان آن به شرکت‌ها نیز ارسال خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =