پروین صالحی

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس در آیین بزرگداشت گفت: فولاد مبارکه در سی‌سال گذشته با همت کارکنانش، به قله‌های افتخار رسیده و جایگاه قابل توجهی را در منطقه و دنیا رقم زده است. البته این جایگاه، هدف پایانی نبوده و این شرکت باید به اوج برسد. 

به گزارش خبرنگار ایراسین، پروین صالحی نماینده مردم شریف مبارکه در مجلس شورای اسلامی در آیین بزرگداشت سی سالگی شرکت فولاد مبارکه با تبریک ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و سی‌امین سال راه‌اندازی فولاد مبارکه اظهار کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها علی‌رغم حضور امیرالمومنین در کارهای اجتماعی، جنگ‌ها و... به تربیت فرزندان خود پرداخته و در این زمینه نمونه هستند.

وی گفت: یکی از رویدادهای زندگی ایشان، ایامی بود که موسوم به قیام فاطمی بود که در ایام سکوت حضرت امیراالمومنین با حفظ اسلام و جان مولا باعث شد حضرت امیر با خلیفه بیعت نکند و وقتی ایشان به شهادت رسیدند تنش‌های جامعه با اقدامات ایشان به حداقل رسیده بود.

نماینده مردم شریف مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: فولاد مبارکه در سی‌سال گذشته با همت کارکنانش، به قله‌های افتخار رسیده و جایگاه قابل توجهی را در منطقه و دنیا رقم زده است. البته این جایگاه، هدف پایانی نبوده و این شرکت باید به اوج برسد.

صالحی خاطر نشان کرد: امیداوریم این مجموعه بزرگ با تقوا و تخصص کارکنانش افتخارات بیشتری را کسب نموده و در مسیر موفقیت را با سرعت بیشتری طی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =