• ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
  • کد خبر: 32577
  • readingTime: ۱ دقیقه
بارش اولین برف زمستانی در اصفهان دی ماه 98

عکس :مجتبی جهان بخش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز و برق و پایداری شبکه گاز تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در روز شنبه بیست‌وچهارم دی‌ماه به صورت دورکار و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند.

به گزارش ایراسین به نقل از ایمنا، منصور شیشه‌فروش اظهار کرد: براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز و برق و پایداری شبکه گاز تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در روز شنبه بیست‌وچهارم دی‌ماه به صورت دورکار و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند، این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما گرفته شده است.

وی ادامه داد: مراکز امدادی، خدمات‌رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند کرد، بر اساس تصمیمات گرفته شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تاکید بر رعایت دقیق صرفه‌جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: تمام ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف هستند نسبت به خاموش کردن سیستم‌های گرمایشی، تمهیدات لازم به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام اقدام کنند.

وی اضافه کرد: مدیران ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف هستند، نسبت به انجام نظارت‌های لازم و انجام تمهیدات به این منظور اقدام کنند.

شیشه‌فروش تاکید کرد: مسئولیت نظارت بر این تصمیمات به فرمانداران استان محول شده است تا شرکت‌های گاز با بازرسی و نظارت‌های دوره‌ای و مستمر جهت الزام به مصرف نکردن انرژی، موارد رعایت نکردن دستورالعمل‌های ابلاغی اعلام و با آن‌ها به صورت جدی برخورد شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =