بارش باران

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا با وزش باد، کیفیت هوای تهران بهبود خواهد یافت، گفت: امروز در بیشتر مناطق کشور بارش باران رخ خواهد می‌دهد که بارش‌ها برای جنوب کشور همراه با رعدوبرق و در مناطق شمالی و سردسیر به صورت برف است.

به گزارش ایراسین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امین حسین نقشینه در مورد آخرین وضعیت جوی کشور، با اینکه امروز (جمعه) در اکثر نقاط کشور شاهد بارش باران خواهیم بود، اظهار داشت: بارش‌ها برای جنوب کشور همراه با رعدوبرق و در مناطق شمالی و سردسیر به صورت برف خواهد بود.

وی با بیان اینکه بارش باران فردا (شنبه) در نواحی جنوبی کشور تداوم خواهد داشت، افزود: در جنوب آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه نیز بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه از فردا شب و با شمالی شدن جریانات بارش‌ها در نواحی دریای خزر آغاز خواهد شد، گفت: روز یکشنبه آینده علاوه بر بارش باران در نواحی شمالی کشور برای اردبیل و سواحل دریای خزر کاهش دما پیش‌بینی شده است.

نقشینه با تاکید بر اینکه در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز برای روز یکشنبه هفته آتی بارش برف پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: در روز دوشنبه نیز بارش‌ها در نواحی شمالی تداوم خواهد داشت و برای نواحی شمال شرق کشور کاهش دما رخ می‌دهد.

وی بیان کرد: از روز دوشنبه آینده با ورود سامانه بارشی جدید از جنوب‌غرب کشور در این مناطق بارش، آغاز خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در روز سه‌شنبه هفته آینده به غیر از شمال‌غرب و جنوب‌شرق کشور در سایر مناطق بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه اعلام کرد: برای دو روز آینده تنگه هرمز، خلیج فارس و دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.

وی در مورد وضعیت جوی تهران گفت: برای سه روز آینده در تهران غبار محلی پیش‌بینی می‌شود البته فردا با وزش باد، کیفیت هوای تهران بهبود خواهد یافت.

کارشناس سازمان هواشناسی بیشینه هوای تهران را ۸ درجه و کمینه دما را ۲ درجه بالای صفر اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =