تشییع شهدا فولاد

همرزم شهید سردار سلیمانی گفت: در شرایط فعلی که توسط دشمن محاصره اقتصادی شده‌ایم، لباس رزم بر تن صنعتگران است و در این شرایط کارکنان فولاد مبارکه در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند.

به گزارش خبرنگار ایراسین ظهر امروز دوازدهم دی ماه همزمان با ایام شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، آیین تشییع هشت شهید گمنام دفاع مقدس و وداع با پیکر پاسدار مدافع امنیت شهید محسن رضایی که چند شب گذشته در شهرستان سمیرم به شهادت رسید؛ در مجتمع فولاد مبارکه با حضور مدیرعامل، مدیران، مسئولین و جمعی کثیری از کارکنان این شرکت برگزار شد.

در این آیین حجت‌الاسلام کاظمی همرزم شهید سپهبد سلیمانی بیان کرد: از حضور پر شور و با ادب صنعتگران مجتمع فولاد مبارکه در آیین تشییع و وداع با شهدا کمال تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: شهدایی که امروز مهمان مجتمع فولاد مبارکه هستند خانواده هایی داشتند که انتظار آمدن شان را می کشیدند اما امروز تنها با تکه ای استخوان آن هم در ایام سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی بازگشتند.

حجت‌الاسلام کاظمی اظهار کرد: شهدا رفتند تا ما در امنیت بمانیم. بی بصیرت ها نمی دانند اگر شهدا جانفشانی نمی کردند امنیتی نبود. سردار دلها جان فدا کرد تا ما آزاد زندگی کنیم و مقام زن را حفظ کنیم تا زنان اسلام را به اسارت جبهه منافقین و کفار نبرند.

وی خاطرنشان کرد: امروز فولاد مبارکه اصفهان حرم امامزادگان عشق است. باید با این شهیدان عهد ببندیم و با گوش دادن به فرمان ولی امر در جبهه اقتصادی تلاش کنیم اماممان را تنها نگذاریم. در شرایط فعلی که توسط دشمن محاصره اقتصادی شده‌ایم، لباس رزم بر تن صنعتگران است.

حجت‌الاسلام کاظمی افزود: کارکنان فولاد مبارکه در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند از این رو نیاز است با تولید بیشتر و توجه جدی به اقتصاد دانش بنیان جواب کوبنده ای به دشمن دهیم.

روایتگری از جانفشانی و فداکاری های مدافعان حرم در سوریه، ذکر مصیبت اهل بیت علیهم السلام و بدرقه کاروان شهدا بخش های دیگر این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =