• ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
  • کد خبر: 32034
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال سپاهان

تیم والیبال بانوان سپاهان در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف، تنها رقیب شکست نخورده‌اش را نیز بی‌نصیب نگذاشته و سه امتیاز از حساب پایتخت برداشت کرد.

به گزارش ایراسین به نقل از سایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ تیم والیبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان و نصر امید تهران در چارچوب دیدار نخست مرحله پلی‌آف در رقابتی حساس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه‌ ۲۵ آبان به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه ۳ بر صفر به سود طلایی‌پوشان بی‌رقیب پایان یافت تا دختران سپاهان در گام نخست پلی‌آف قدرت‌نمایی کنند.

مریم حدادی این جدال نفسگیر را با ترکیب رویا شیری، نیلوفر یمینی، اسرا افتخاری، مهدیه رحیمی، بهار بهرامی‌نیا و الهه موسوی شروع کرد و دختران سپاهان از همان ابتدا کار را با فاصله ۴ امتیازی استارت زدند. رفته رفته با توپ‌گیری بهتر موسوی و یمینی، نصر را مجبور به استفاده از اولین وقت استراحت کردند.

اما این وقفه هم کارساز نبود و ترکیب طلایی سپاهان ست نخست را با حساب ۲۵ بر ۱۴ به نام خود ثبت کردند.

سپاهان دست دوم نیز یک سر و گردن از حریف بالاتر ظاهر شده و اواسط ست دوم سوگند حق‌پرست به جمع بازیکنان درون زمین اضافه شد. حضور حق ‌پرست که خرید جدید سپاهانی‌ها در نیم فصل از نصر امید بود، جذابیت این دو دیدار را دو چندان کرد تا بازیکن گیلانی طلایی‌پوشان تلاشش را برای درخشش برابر تیم سابق بیش از پیش کند.

این دست نیز با برتری ۲۵ بر ۱۹ سپاهان به پایان رسید.

در ست سوم نصری‌ها برای تغییر نتیجه به زمین آمدند و چند امتیازی را همپای سپاهان پیش آمدند.

در ادامه حدادی دست به تغییر زد و دو بازیکنی را تعویض کرد تا شرایط بازی برای تمام تیم فراهم شود. با اینکه نصر برای برگرداندن نتیجه تلاش می‌کرد، اما باز هم دختران طلایی‌پوش اصفهان با اختلاف ۴ امتیازی و نتیجه ۲۵ بر ۲۱ ست و بازی را به نام خود زدند.

به این ترتیب دختران والیبالیست سپاهان نخستین پیروزی پلی‌آف را در نخستین گام کسب کرده و شکست ۳ بر ۲ مرحله مقدماتی برابر نصر امید تهران را تلافی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =